Pidde Startet 28.November.2006 Link til dette innlegget Startet 28.November.2006 Hei, Jeg er på let etter tegninger av Viksund 25. Ettersom jeg jobber med 3D vil jeg bygge den opp for å se hva jeg kan gjøre med den til våren. tenkte jeg ville sette styrhus lenger frem slik at jeg får mer dekkplass. Venter;) TA Sitér dette innlegget Link to post
ter-av Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 (redigert) Hei - gå inn på de utmerkede nettsidene til Viksund, klikk på BÅTPRATEN. Da kommer du til båtbyggerens debattforum. Her har de lagt ut info om alle båttypene sine, også 25. Her ligger iallfall foto - og de kan sikkert hjelpe deg med tegninger også. mvh ter-av Ps - i etterkant ser jeg jo at du allerede har lagt inn innlegg på forumet der. Lykke til i din videre jakt på tegninger. Redigert 28.November.2006 av ter-av (see edit history) Sitér dette innlegget Viksund St.Cruz 340. VHF: LJ6798 og MMSI: 257 979 470. Kikk gjerne innom bloggen vår MorMajor.com . Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.