sjøman Startet 28.November.2006 Link til dette innlegget Startet 28.November.2006 Jeg bestilte div.Kart og annet hos nautisk Forlag i Oslo,sendte en mail søndag kveld. I dag lå pakken på mitt lokale postkontor.Snakk om kjapp service.....! Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 God kundeservice gir god reklame og godt salg. Att du skriver innlegg her på forumet er vell ett godt eksempel Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Vi annonserte før bryllupet vårt at vi ønsket oss remedier egnet for en jordomseiling. Hintet også om Nautisk Forlag. Uten at vi gjorde noe for det, organiserte Nautisk Forlag en "gaveliste", slik at vi ikke fikk flere av den samme gaven fra dem. Vi fikk bl.a. kart fra Norge til Portugal, gitt fra forskjellige mennesker. Det var i utgangspunktet god service. Men det stopper ikke der. Vi oppdaget etter at vi dro fra Oslo at det ene kartet var fra et helt annet sted (feilkatalogisert hos dem) samtidig som vi manglet ett kart på ruten til Portugal. Da lå vi i Fredrikstad. Når vi oppdaget det ringte vi Nautisk Forlag og lurte på om det var mulig å bytte. Ikke noe problem. Samme kveld kom en av de ansatte ned til oss i båten med det riktige kartet, og tok med seg det andre tilbake! Frakt 0,- kroner. Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
bliss X Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Jeg har også bare godt å si om Nautisk Forlag, selv om jeg ikke har handlet så mye der. Uten Nautisk Forlag hadde båtnorge vært fattigere. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.