froesak Startet 28.November.2006 Link til dette innlegget Startet 28.November.2006 Hei er det noen som har eller vet hvor jeg kan finne brukermanual til geonav elite 7 kartplotter? Dette er en 2002 mod. Hvis noen har så er jeg innteressert i og kjøpe en kopi av den. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Ring Sleipner Motor 69300060 så sender de en til deg. Sitér dette innlegget Link to post
froesak Svart 28.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Takker så meget Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Ingen årsak Sitér dette innlegget Link to post
froesak Svart 29.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 De hadde ikke så jeg er fortsatt på jakt etter. Sitér dette innlegget Link to post
olpi Svart 30.November.2006 Link til dette innlegget Svart 30.November.2006 Hmmm, det var rart. Den er jo ikke så gammel. Så du har ikke den engelske bruksanvisningen heller? En plastbrikke m/snor som forklarer bruken av de vanligste funksjoner skal også ligge med denne såvidt jeg husker. Ellers så er den veldig enkel å bruke. Det ar bare å trykk og prøve seg frem. Ikke noe man kan få gjort galt. Er det ikke slik: "page"-knappen kan du trykke gjentatte ganger for å skifte skjermbilder. På et av skjermbildne vil du få en meny øverst på skjermen. Det kan du velge med pilstastene hvilken meny du vil inn i. Skal du endre noe så markerer du det og velger med piltast H/V. SKal du lage veipunkt i kartet så flytter du markør vha piltastene og trykker "ent", event x2. Du får prøve deg frem.... Husker ikke alt da det er lenge siden jeg trykket på en slik. Forøvrig er ikke menyene så forskjellige på de nyere modellene tror jeg. DU kan jo høre om de kan få en norsk manual til en nyere modell, og at den kanskje kan hjelpe deg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.