Goddis77 Startet 28.November.2006 Link til dette innlegget Startet 28.November.2006 Er inne i Nordåsvannet. Noen som har priser evt vet hvordan vi kan fikse dette? Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Kommer du inn med en slik båt der da? Valen Marina tar slike jobber. Kansje du kan bruke mobilkran? Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 28.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 Vet ikke helt. Leier plass der, men tenkte jeg skulle sjekke litt rundt for å få litt fortgang i det. Er ikke helt ok å ha båten liggende slik den gjør nå. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 28.November.2006 Link til dette innlegget Svart 28.November.2006 (redigert) Hvor lenge snakker vi om? Du kan eventuellt låne min bås om det ikke er så mange dagene, ellers er det god plass i vågen Redigert 29.November.2006 av Frøken Fryd (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 29.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 (redigert) Vet ikke. Kan være at det blir fikset allerede til helgen. Er ledige båser ved nabobryggen, men de er litt liten. Går i nøden. Redigert 29.November.2006 av Outbreak (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Om du vil låne min frem til lørdag går det fint, du vet hvor den er, 4 meter bred, ta med tau da den ikke er tatt i bruk enda... Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 29.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Snakket med formannen idag. Siste status er visst henting av priser på jobben. Sjekket forholdene i båsen min idag, og tar sjengsen på å ligge der noen dager til. Godt mulig at tingene blir tatt i helgen. En kan jo håpe :) Takker for tilbudet Frøken Fryd. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.