Jump to content

Varme ombord med minimal risk for tæring


Ask

Recommended Posts

Hei

 

Viser til annan tråd om tæring på skruar til impellerhus.

 

Dersom ein vil ha varme frå landstraum når båten ligg i opplag er det ikkje dumt å ta skøyteledingen ombord og kopla den direkte til omnen (og event. avfuktar).

Altså ikkje kopla den til båten sitt 230 v anlegg.

 

Då eliminerer ein kontakt med båten og reduserar sannsynlegheita for krypestraumar drastisk.

 

Kontakten med motor ol ved event. vedlikehaldslading kan reduserast mykje ved å ha eit tidsur mellom ladaren og nevnte skøyteleding. Då kan ladaren slå inn td. nokre timar ein gang i veka.

(Dette forutset at tidsuret bryt begge leiarane.)

 

 

Ask

Link to post

Hei.

Idèen med å bruke en direkte skøteledning på varmeovn/avfuktere er klart.

Men å bruke en tidsur/klokestyrt relè hjelper lite, fordi en slik klokke gjør ikke noe underbrudd i jordledningen.

Kjøp deg bedre en fornuftig lader som ikke har internt forbindelse mellom jording og batteri-minus

og som skifter automatisk på vedlikeholdsladning når batteriene er toppladet.

 

:seeya:

Jørg

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Link to post

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn


×
×
  • Create New...