Tutti Frutti Startet 29.November.2006 Link til dette innlegget Startet 29.November.2006 Når det gjelder registreringsnummer og båtnavn, så ser jeg mange vakre og praktiske løsninger på båter. Er det noen forslag til hvordan man gjør dette på en pen og lettvint måte. Stål bokstaver, klistrebokstaver, klistrelapper, trearbeid, fresing..... Hvor får man kjøpt dette og til hvilken pris? :-)Sverre Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 du klipper vekk den stygge reklamen til rssr (nssr) og kansje klipper ut tallene :-) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Sydvesten Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Profila lager dette for et par tre hundrelapper pr. stk om du ønsker dette som klistrebokstaver Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Espen C Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Du kan høre med Stansemakeren A/S i Sarpsborg Tlf. 69102920 de skjærer vist til diverse skilt og slikt med laser som en bi-geskjeft Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Schau Dekor i Drammen tlf 32 82 63 88 har laget alt til Pellegutten. Hyggelige priser og hyggelig fyr. Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Brukte ei reklamesjappe i by'n jeg , billig og bra . Dem fleste byer har vel ei sjappe som driver med reklame å sånn vil jeg tru . Tine II Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 29.November.2006 Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Ute i Sandvika finner du PREG skilt og design, 67559922. De er billige og flinke. Ligger mellom Blommenholm og Sandvika. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Tutti Frutti Svart 29.November.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2006 Tusen takk for tipsene alle sammen! :-)Sverre Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.