ThomasG Startet 27.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 27.Oktober.2003 Hei! Lurer på hvor det er greiest å få tak i slike isopor blokker til å stable under båten. Veit ikke helt hvor store de bør være men kanskje en 80cm terning eller så der.. Skal ha til en 18'. Er det byggforetninger eller båtsjapper som har sånne ting? Holder til i Drammen, men nærområdet rundt Asker/Oslo kan også være interessant. Hva koster slike ting typisk? Takker for tips. Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 27.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2003 Hei. Ta kontakt med en byggevareforretning som selger enten Jackopor (Jackon i Fredrikstad) eller isopor som er fra konkurrenten. Det spiller ingen rolle da begge har blokker som du kan formskjære etter båten og ha en stødig opplagsplass. Pris vet jeg ikke, er du heldig så kan du kanskje få tak i det de kaller for skrap. Uansett be om pris på forhånd. Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 27.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2003 Veivesenet bruker store blokker av isopor til isolasjon ved veibygging. Kan det være en ide å forhøre seg på den kanten mht hvem som leverer? Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 27.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2003 Prøv denne linken ; http://www.rockwool.com/sw14792.asp De kan kanskje gi deg et forhandlernavn. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Bertinius Svart 28.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2003 Hei det er nevnt Jacon, og de er produsent, men det er sikkert en leverandør i nærheten av Drammen. Spør på et bygg-firma, eller et firma som driver med veiarbeid(de brukes nemlig til vei-fundamenter også). Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 19.Juli.2010 Del på Facebook Svart 19.Juli.2010 Jeg fikk kjøpt noen klosser på rundt 60x60cm til opplag til min båt, fra sundolitt på skjedsmokorset. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.