Hydrox Startet 30.November.2006 Del på Facebook Startet 30.November.2006 Er det noen som vet om det er sikkert å handle i fra denne nettbutikken?? http://store.wmjmarine.com/ Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 går sikker 100 prosent fint det, betal med Visa kort og uansett koss det går så taper du ikke pengene. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Kjenner ikke dette firma men ville bare tilføye en kommentar. Jeg bruker ALDRI vanlig VISA på netthandel. VISA er et debitkort, dvs pengene trekkes direkte fra din konto og du må prøve å få penger tilbake om det viser seg å være svindel. Bruk kreditkort som AMEX, Diners el. Da får du regning og kan la være å betale den dersom noen forsøker å svindle. Ikke bruk debitkort. For ordenskyld så vil jeg nevne at også VISA tilbyr kreditkort. Men det du har på ditt minibankkort er ikke det. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Isfeldt Svart 30.November.2006 Del på Facebook Svart 30.November.2006 Hei Har kjøpt fra WMJ, god service og jeg har betalt med kredittkort. Bjarne Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 1.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Siden ser jo bra ut og WMJ Marine står oppført på forhandlerlisten på NAVMAN sin hjemmeside. Tror det sistnevnte kan være tegn på at det er seriøse folk. Når det gjelder betaling så har jeg et eget VISA korts om jeg bruker til netthandel, ikke direkte mot noen konto. Bruker det kortet og betaler regningen når den kommer, da koster det ikke noe ekstra. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Enig Hydrox, bruk VISA'en som ikke er knyttet mot konto dette er et kredittkort på lik linje med AMEX. Bruker selv VISA kredittkortet jeg har til netthandel men aldri vanlig VISA som jeg har på minibankkortet. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
joda Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Jeg har handlet derifra,gikk veldig bra det Sitér dette innlegget Link to post
Njord Svart 1.Desember.2006 Del på Facebook Svart 1.Desember.2006 Jeg har handlet en Raymarine autopilot fra dem. Handelen var upåklagelig. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen Torkjel Link to post
Barolo Svart 3.Desember.2006 Del på Facebook Svart 3.Desember.2006 Hei! Har dere noen tips om hva de har gode priser på ifht mer kjente nettbutikker? Sitér dette innlegget Link to post
Kefa Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Hvor mye betalte dere i frakt når dere bestillte? Prøvde å legge inn en ordre nå, men ser ut som jeg må betale 171 dollar i frakt... hmmmm Sitér dette innlegget Link to post
Isfeldt Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Jeg fikk $ 140 i frakt for Kombinert Plotter/Skriver samt bronzesvinger og GPS. I forhold til hvad det tilsvarende koster i Norge var det ikke mye. Jeg kunne også spore pakken. Bjarne Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 31.Desember.2006 Del på Facebook Svart 31.Desember.2006 (redigert) Jeg skal kjøpe meg en ST6002 Sailpilot S1 , denne koster 23950.- hos www.seatronic.no før pruting. På de sidene jeg har funnet i USA så koster samma pakka rundt 2500USD , så kommer frakt i tillegg og toll+mva på sluttsummen. 2500 blir ca 16000NOK så kommer frakt på rundt 1000lappen++. Hva er tollen på dette da ?? 12-18% så kommer 25% moms. Jeg klarer ikke å få dette til å bli overdrevent lønnsomt å ikke handle i Norge , regner jeg feil her ? Redigert 31.Desember.2006 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ask Svart 31.Desember.2006 Del på Facebook Svart 31.Desember.2006 Hei Om du har tid kan du jo bruka pengane "øyremerka" frakt, toll og mva til flybillett i staden.... Ask Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 31.Desember.2006 Del på Facebook Svart 31.Desember.2006 Jeg klarer ikke å få dette til å bli overdrevent lønnsomt å ikke handle i Norge , regner jeg feil her ?Der er ikke toll på denslags, kun moms på kjøpspris + frakt. Da hjelper det litt på regnestykket Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Enzo Svart 31.Desember.2006 Del på Facebook Svart 31.Desember.2006 Ikke toll. Da begynner det å smake litt bedre ja takktakk Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 5.April.2007 Del på Facebook Svart 5.April.2007 Tar opp denne tråden igjenn. Vurderer å bestille autopilot + litt småtteri fra WMJmarine, og lurer litt på hvilket frakt alternativ som er best å bruke. Har også hørt at hvis pakker er sendt som "gift" eller deler fra service, kan man slippe mva. Er det mulig å få til, eller er det bare tilfeldig om det blir tollet inn? Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 5.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.April.2007 Svært få nettbutikker går med på å merke pakken "gift", men noen gjør slikt fremdeles. Varen må da ikke være dyrere enn 1000 kroner, over det så må du betale moms. På toppen av momsen kommer et papirflyttergebyr, tror det er 160 kroner. Jeg har brukt en del UPS Global Express, da har du som regel pakken i løpet av en uke. Her er det den norske tollen som er flaskehalsen. Har faktisk opplevet at norske tollen har hatt en pakke liggende i over en uke.. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 13.Mai.2007 Del på Facebook Svart 13.Mai.2007 Har nå kjøpt og montert Raymarine 6002 hydraulisk autopilot+ smartkontroll fjernkontroll fra www.wmjmarine.com. Tok 6 dager før jeg hadde det hjemme, og ferdig med frakt og avgifter ble det en besparelse på drøye 7000,-. Betalte via paypal. Veldig fornøyd med handelen. Sitér dette innlegget Link to post
JensKH Svart 13.Mai.2007 Del på Facebook Svart 13.Mai.2007 Hei, Jeg planlegger å bestille fra samme butikk ganske snart. Hvilket transportalternativ valgte du? Jens Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 13.Mai.2007 Del på Facebook Svart 13.Mai.2007 Jeg brukte US postal global express etter å ha spurt hos wmj ang forsikring av forsendelse. Denne hadde full forsikring. Sitér dette innlegget Link to post
JanB Svart 14.Mai.2007 Del på Facebook Svart 14.Mai.2007 Har nå kjøpt og montert Raymarine 6002 hydraulisk autopilot+ smartkontroll fjernkontroll fra www.wmjmarine.com. Var det trådlaus fjernkontroll (t.d. S100)? Var det i så fall noko problem i og med denne inneheld ein liten radiosendar? Vurderer å kjøpa slik fjernkontroll til min 6002. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
oroeltoro Svart 14.Mai.2007 Del på Facebook Svart 14.Mai.2007 (redigert) En annen butikk som er verdt å kikke på er , http://www.marine.com/ fikk levert Raymarine C120 m/antenne og Ekkolodd derifra i dag. Veldig god service og kjapp levering. Redigert 14.Mai.2007 av oroeltoro (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 14.Mai.2007 Del på Facebook Svart 14.Mai.2007 Var det trådlaus fjernkontroll (t.d. S100)? Var det i så fall noko problem i og med denne inneheld ein liten radiosendar? Ja det var den trådløse fjernkontrollen.Den store typen. Ingen problem å få den inn. Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 15.Juli.2007 Del på Facebook Svart 15.Juli.2007 (redigert) Ble det til at du handlet her Hydrox? Hvilke erfaringer gjorde du deg? Ser de har en kjekk og billig kontrollboks her jeg kunne tenkt meg: http://www.wmjmarine.com/tel-ch1700010010.html Redigert 15.Juli.2007 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Hydrox Svart 16.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2007 Jeg handlet plotter hos www.boatersland.com, der fikk jeg plotteren min litt billigere enn hos WMJ. Ratt til båten min kjøpte jeg i fra www.go2marine.com, gikk fint det og. Men det er jo andre her som har handlet hos WMJ uten trøbbel, tror i hvert fall disse tre butikkene er seriøse. Kjøpte VDO triminstrument og kromringer til VDO instrumenter i fra www.egauges.com, det og gikk fint. Men til egauges måtte jeg sende kopi av visakortet mitt, litt høkkert men gikk fint. Har et eget visa/kredittkort som jeg bruker til netthandel, uten tilgang til enge konti. Svindler de meg så går det ikke ut av konto med mine penger, det går i kreditt og da nekter jeg bare å betale regningen hvis jeg har blitt svindlet... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.