Jump to content

Drivstoff indre Oslofjord

Tempest

Recommended Posts

Hei

Noen tips anngående bunkring (drivstoff og vann) i indre Oslofjord? Høstsessongen har blitt lenger enn eg forutså, og nå har eg behov for både diesel og vann på tankene. (Jada, skal tømme vanntankene før frosten kommer, men nå planlegger vi en langhelg guttetur på sjøen neste helg, og frosten ser ikke ut til å ta tak før den tid...)

Kongen er vinterstengt. Lindøya tror eg også er vinterstengt?

Anyone??

På Kavringen er det i allefall kortautomat som fungerer på dagtid.
Vær obs på at kortautomaten kun kan betjenes når butikken er åpen! Så at de annonserte med åpningstider kl.06-22 alle dager hele året. Har ihvertfall vært 2 ganger uten en sjel i åpningstiden. Sjekk først tlf. 66 91 05 50. Redigert av Krisida Magni (see edit history)

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Bunkring av Diesel er sansynlilig vis billigst hos Nersodden boligvarme. Ring og avtal så kommer han å leverer på en brygge. Det bør være litt kvantum. Se også Dristoffbørsen på båtplassen med hensyn til priser og tlf nr. Lindøya er svindyr på diesel. Med hensyn på vann vet jeg egentilg ikke, men jeg vil annta at det er på Aker brygge,(Herbern marina) eller helt innerst i Bestumkilen. Ring å spør.

Redigert av prin435 (see edit history)

Princess 435 volvopenta_sotw.gif

Pretty Woman, Oslo

Nei, da er det ikke gamle vaktbua. Har tilbrakt et år på BSKA for mange år siden, derfor jeg ble litt nysgjerrig.
Mener å huske at at bygningen var en tidligere radiostasjon/kommunikasjonssentral og at bygget ble av den grunn oppført innimellom fjellknausene. Relativt "bombesikkert".

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Hei

Ligger ikke Redningsskøyta på Oscarsborg nå?

Den gjorde det i sommer.

mvh

giver

Joda, jeg er klar over at skøyta ligger der ute. Men den har fortsatt den gamle plassen i båthavna også.

Jeg tok med redningsskjøyta i samme slengen som jeg nevnte automatfyllingen der, for å stadfeste stedet. Ikke for noe annet.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...