Jump to content

Folk på qxl har det for seg å overprise..

bella arrow fanatic:p

Recommended Posts

Den prisen er nok "litt" i overkant når det er snakk om en påhenger som er 23 år gammel. :lol:

Generelt vil jeg anbefale alle å sjekke prisnivå skikkelig før man gir seg i kast med auksjonene. Spesielt på QXL.no har jeg inntrykk av at det enkelte ganger går helt over stokk og stein i løpet av budgivningen :lol:. Jeg har frekventert disse stedene mye de siste dagene ifbm PC/TV i båt prosjektet og har enkelte ganger blitt lettere sjokkert over budgivere som sitter og byr over hverandre en rekke ganger enda det som tilbys allerede er langt over det man kan få tilsvarende hos f.eks. Finn.no for. :lol:

Man kan også gjøre kupp på slike steder, men det er ofte ting som ikke er så populære. Dreier det seg om populære ting, tror jeg man ofte kan gjøre like bra handel ved å være litt på hugget på Finn.no og kontakte annonsøren direkte og tilby en pris som er lavere enn annonsert. :lol:

Denne GPS'en er nok temmelig antikvarisk idag. Blir som å kjøpe en PC fra samme tidsepoke  :lol:

Har gjort flere gode handler på qxl. , bl.a 4 sommerdekk på felg. Har f.eks helt sluttet å kjøpe nye mobiltelefoner. Når en av familiens telefoner begynner å fuske, er det rett ut på qxl, finne en grei telefon, trykke på "kjøp nå" knappen og deretter ringe selger. Har den i posten i løpet av et par dager.

Andre varer, og spesielt GPS'er virker veldig overpriset.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...