Mix Svart 6.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2006 , i følge databladet så yter motoren 230 svinghjuls hk Jeg tipper det er 255 Hk på veiva. Og 230 Ahk propellaksel hk i tilfelle. Volvo er litt merkelige her, de oppgir mye mindre tap i gearkassene enn andre produsenter oppgir på de samme kassene. Men 230-235 Ahk høres fornuftig ut. Tipper du har rett ang. propellen her, 400 rpm for lite på max er mye. Tror jeg ville satset på en lettere propell, 2 tommer mindre stigning. Hvis ikke båt og propell er full av groe og rur da, men dette er kanskje sjekket allerede ? Sitér dette innlegget Link to post
jili Svart 6.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2006 Hei igjen Når jeg nevner 2400 rpm under testen var det det jeg fant forsvarlig og teste med om det er mulig og få et høyere turtall sjekket jeg ikke der og da.... noe som jeg sikkert burde i følge de innlegg som er nevnt tar det på kontoen for nybegynner.... Sitér dette innlegget Skorgenes 350 Link to post
jili Svart 6.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2006 I samme farten....! Er det noen som kan hjelpe med den originale bruksanvisningen til båten Har prøvd forskjellige kanaler inkl Sverige men ikke lyktes til nå Håper det ikke er vesentlige forskjeller på ac.cc osv Sitér dette innlegget Skorgenes 350 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.