Jump to content

Sotet plexiglass kan jeg kjøpe hvor?

morten37

Recommended Posts

Dersom du kan kryssa fjorden veit eg at Bøcon kan ordna dette for deg. Eg kjøpte plastmateriale av dette firmaet til andre formål i sommar, og spurte om dei kunne levera plexiglass til vindauge i båt. Dei bekrefta at dei gjorde dette, sjølv om dette ikkje er profilert på nettstaden deira.

Når du har fått gjort jobben kan du kanskje gje tilbakemelding på forumet om korleis det gjekk, om framgangsmåte og ikkje minst om kva tetningsmasse du brukte og om du fekk det tett. Vi skal til med den same jobben, og synest det er fint om nokon andre gjer det først :wink: .

Jeg kjøpte hvit frostet plexi eller lexan hos en glassmester i Haugesund i våres, det var i 15mm tykkelse til nye luker i gammelbåten. Dette er ikke lagervare som du selv sier, og sotet er heller ikke lagervare som jeg sjekket ut. Prisen er jo i god gammel båtpris ånd, mnage tusen kroner. Mener de kan skaffe sotet også, snakket med et firma i Stavnager området som skaffet dette til den rimelige summen av 6000 pluss moms pr. m2.

Husker ikk navnet på Glassmesteren, men butikken ligger i Haraldsgaten, i nordenden av gaten.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Tykk sotet plast er DYRT :headbang:

Jeg skiftet ut lukene i seilbåten fra kryssfiner til plast i våres. Luken er 12 eller 15mm husker ikke akkurat, størrelse ca 70x90 cm, prisen for bare plast var 1040, arbeid 750. Jeg brukte KreativPlast.

Jeg skal innrømme at jeg skvatt da jeg fikk prisoverslag, med kommentar om at de var billige!! Men etter å ha sjekket med en glassmester, kom jeg til at de var det...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...