Goddis77 Startet 6.Desember.2006 Del på Facebook Startet 6.Desember.2006 Har dårlige pakninger i kabinvinduene mine. Er av den typen som bare ligger på utsiden. Er teipet fast på vinduet, med aluramme på utsiden. Toppen av pakningen skråner litt for å fordrive vannet og stikker ca 1cm ned i rammen. Noen som vet hvem som kan ha noe slikt? Har snakket med Parma Plast og Hartveit. Ingen av disse hadde... Sitér dette innlegget Link to post
pgk Svart 6.Desember.2006 Del på Facebook Svart 6.Desember.2006 Har du prøvd hos en glassmester ? De har pakninger i forskjellige størrelser og fasonger . Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 6.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Desember.2006 Hmmm... ikke dumt. Har ikke tenkt tanken en gang. Skal stikke innom noen glassmestre i morgen hvis jeg får tid. Takker Sitér dette innlegget Link to post
pgk Svart 6.Desember.2006 Del på Facebook Svart 6.Desember.2006 Bare hyggeligt . Håper du får napp Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Hvis du ikke finner det hos Seals Direct, så finnes det ikke. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
MB Keila Svart 7.Desember.2006 Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Hartveit Butikk AS i Bergen. Han har annonsert endel på finn.no. Sitér dette innlegget Link to post
Goddis77 Svart 7.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2006 Hvis du ikke finner det hos Seals Direct, så finnes det ikke. Genial side. Tror det er noe lignende dette jeg har: Står dette om den "These wedge seals are designed to insert between the glass and frame on Aluminium windows." Skal sende de en mail. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.