kortvarig(båt)håpløs Startet 9.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 9.Desember.2006 (redigert) i min Amerikaner sitter det en kjøleboks som kun virker når airconditon anlegget står og går. Men siden jeg har revet ut hele anlegget med kjølekompresossorer og alt, er det på tide jeg får satt inn en kjøleskap. Noen som har noe de ønsker og annbefale?? eventuelt noen som har et brukt skap stående?? Redigert 9.Desember.2006 av wellcraft23 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pellegutten Svart 9.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2006 Hør med Maritim på Slependen. De har kjempetilbud på kjøleskap i førskjellige størrelser i vinter. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 9.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2006 Følg med på Finn. Det hender det kommer pent brukt til rimelig penge. Personlig holder jeg en knapp på kjøleboks, da de bruker mindre strøm totalt sett. Har bygget min boks selv etter plassen, men termomarin har fine ferdigbygde bokser også. Jo bedre du får isolert, jo lavere forbruk får du. Hvis du bygger selv, har du mulighet til å velge kraftig aggregat slik at du har mye kjøleeffekt når motor går, og mindre drifttid når du ligger stille. Valgte Isotherm aggregat med akkumulator og ASU til min båt, og er veldig fornøyd med det. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 9.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 9.Desember.2006 Hvis du bygger selv, har du mulighet til å velge kraftig aggregat slik at du har mye kjøleeffekt når motor går, og mindre drifttid når du ligger stille. Valgte Isotherm aggregat med akkumulator og ASU til min båt, og er veldig fornøyd med det. Kraftig aggregat ? Hva mener du med det ? Er det kraftigere kjølekompressor du mener ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.