Jump to content

nytt kjøleskap, tips? event brukt?

kortvarig(båt)håpløs

Recommended Posts

i min Amerikaner sitter det en kjøleboks som kun virker når airconditon anlegget står og går.

Men siden jeg har revet ut hele anlegget med kjølekompresossorer og alt, er det på tide jeg får satt inn en kjøleskap. Noen som har noe de ønsker og annbefale?? eventuelt noen som har et brukt skap stående??

Redigert av wellcraft23 (see edit history)

Følg med på Finn. Det hender det kommer pent brukt til rimelig penge. Personlig holder jeg en knapp på kjøleboks, da de bruker mindre strøm totalt sett. Har bygget min boks selv etter plassen, men termomarin har fine ferdigbygde bokser også. Jo bedre du får isolert, jo lavere forbruk får du.

Hvis du bygger selv, har du mulighet til å velge kraftig aggregat slik at du har mye kjøleeffekt når motor går, og mindre drifttid når du ligger stille. Valgte Isotherm aggregat med akkumulator og ASU til min båt, og er veldig fornøyd med det.

Hvis du bygger selv, har du mulighet til å velge kraftig aggregat slik at du har mye kjøleeffekt når motor går, og mindre drifttid når du ligger stille. Valgte Isotherm aggregat med akkumulator og ASU til min båt, og er veldig fornøyd med det.

Kraftig aggregat ?

Hva mener du med det ? Er det kraftigere kjølekompressor du mener ?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...