boort Startet 10.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2006 Så var det den 110volten igjen. Har søkt en del på nettet og ikke funnet noe som kan hjelpe meg. Ønsker og bygge om origon til 220volt .Den leveres med begge volt typene. Det er jo snakk om varmeelementene og styrepanelet til denne. På styrepanelet står det 110volt så den er grei,men hva med elementene. Har prøvd og finne deler ,men finner bare til alle andre typer Origo. Dette kokeapparatet er dyrt tror det er 4000-5000kr. Det må jo finnes deler et sted? Origo er svensk og blir laget i Halmsad. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 10.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2006 Dette finnes helt sikkert for jeg har for 230V i min. Den er levert for eksport fra Bayliner så dette er montert der borte. Jeg har heller ikke sett disse Origoene til salgs her til lands. Kun de mindre modellene. Ta kontakt med Origo og hør hva de sier. Forresten glimrende vare!! Sitér dette innlegget Link to post
Smaapala Svart 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 Hei. Vil det ikke være enklere/ billigere å sette inn en trafo som omformer fra 220V til 110V. Vet ikke om dette går i praksis men var bare en ide. Hilsen Smaapala Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 Er det mulig at det bare er et koblingsspørsmål? Hvor mange tilkoblinger har disse varmeelementene? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 Det er electrolux i sverige som lager ellementene til Origo.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.