srr Startet 10.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2006 lurer på hvordan jeg skal støpe ny kjøl da jeg må skjære bort den gamle da den er sprukket og dellaminert.skaden er 1mtr i bakant av kjølen.skaden er i underkant slik at jeg kan bruke sideveggene til å feste ,bygge ny kjøl.Det jeg spør om skal jeg bygge fra innsiden eller utsiden Båten er en halvplaner med akterkabin så det blir veldig trangt fra innsiden Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 Legg ved et par bilder, så er det sikkert noen som kan gi deg tips! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 Var på grunn i sommer og fikk den fagmessig reparert i Strømstad hos Skagerrak AB. Viser her et par bilder hvor hele reparasjonen ble foretatt utvendig. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.