Boywonder Svart 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 Skjønner ikke helt problemstillingen jeg... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Allan E Svart 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 kompis som jobber hos iss-skadeservice. Disse har maskiner som går på strøm og produserer ozon, det tar bort lukt. Sitér dette innlegget Link to post
Oystein Ny Svart 14.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2006 Skal takke så mye for tips fra han :-) Skal si han ble overrasket at spørsmålet ble svart over 3 sider, blir nok en ny bruker av forumet han også Han skal prøve edikk. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 14.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2006 En cigar, to cognac, fire blondiner og åtte gode venner og nybåtlukten er borte, never to return! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Regent Svart 15.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2006 Skjønner ikke helt problemstillingen jeg... Hvorfor liker menn damer i lakk og lær? Det lukter ny bil Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
M/B Shanty Svart 16.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2006 Hvorfor liker menn damer i lakk og lær?Det lukter ny bil he he he... fantastisk! reddet morgenen min her på butikken! Alf Kåre Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Victora III Svart 16.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2006 Hell 1 liter spillolje blandet med litt fett i kjølen ,fukt alle putene i kabinen og pakk båten inn med plastikk så det blir helt tett så skal han nok bli kvitt nybåtlukten ..har også litt problemer med å skjønne spørsmålet. Det verste er iallefall når du får "båtlukt" i båten (blanding av mugg, olje, diesel osv). I min tidligere 2000 mod. var det faktisk enda en svak "nybåtlukt" - en svak duft av glasfiber. Jeg nøt denne hver gang jeg entret båten. Har i eldre båter slitt nok med gammel "båtlukt". Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.