Spinner Startet 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 11.Desember.2006 Er det noen vet hvilken type ekkoloddgiver som kan benyttes sammen med Tiki Navigator? (PC program). Kunne tenke meg en for innvendig montering... Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Isfeldt Svart 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 Hei Du kan bruke vilket som helst ekkolodd som har NMEA utgang, og har samme type meldinger som kartprogrammet trenger. Bjarne Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 11.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 Hei jeg har kjøpt flere gpser av denne typen http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=41...&Catg=14639 denne selgeren legger ut nye gpser hele tiden så det er bare å vente på neste budrunde Sitér dette innlegget Link to post
Spinner Svart 11.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2006 Hei jeg har kjøpt flere gpser av denne typen GPS har jeg kjøpt (akkurat samme som blir solgt på QXL), men det er et ekkolodd jeg ser etter nå. Noen som vet hvem som selger noe som er ok? Sitér dette innlegget Senior-du er min helt! Link to post
Nøtterøy Svart 12.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2006 (redigert) Garmin GSD 20 "black Box", har NMEA utganger, og kan sikkert kobles til TIKI om programmet aksepterer NMEA ekkolodd signaler. Du trenger svinger i tillegg. Maritim Redigert 12.Desember.2006 av Nøtterøy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.