Majali Startet 12.Desember.2006 Del på Facebook Startet 12.Desember.2006 Denne videosnutten gjør meg våt i øyne... se dette presisjonsarbe i vakkert treverk Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
skibsplast ohoi Svart 12.Desember.2006 Del på Facebook Svart 12.Desember.2006 Det var helt rått. Tipper det hadde krevd noen døgn, eller måneder i snekkerboden, men for et resultat Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
mitsu Svart 12.Desember.2006 Del på Facebook Svart 12.Desember.2006 Det man kaller presisjons-arbeid. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 12.Desember.2006 Del på Facebook Svart 12.Desember.2006 Ligger en til Montert i yacht'en Illona Flere godbiter på DbFletcher Design Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 13.Desember.2006 Del på Facebook Svart 13.Desember.2006 Utrolig! Hadde man bare hatt stor nok båt til å ha plass til et slikt lekkert bord ... Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
OT-flyktning Svart 13.Desember.2006 Del på Facebook Svart 13.Desember.2006 can only be afforded by the lucky few of us with exceptional wealth Sitér dette innlegget Link to post
SpaceCab Svart 13.Desember.2006 Del på Facebook Svart 13.Desember.2006 Skulle gjerne hatt det i båten, men både båten og lommeboken er for liten:-( Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 13.Desember.2006 Del på Facebook Svart 13.Desember.2006 Jeg vil anta bordet koster mer en båten min/vår. Sitér dette innlegget Link to post
Spitfire Svart 13.Desember.2006 Del på Facebook Svart 13.Desember.2006 Regner med dette er dyrt ja... Veldig dyrt... Men er det noen som vet prisen på noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 13.Desember.2006 Del på Facebook Svart 13.Desember.2006 Skulle jeg hatt et sånt bord, måtte jeg fendret både kaffekoppen og barna Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.