Bonus Svart 9.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2007 (redigert) Vel, fordeler og ulemper med den ene eller andre teknologien er vel nettop hva denne tråden beskriver ... Når det gjelder priser, selger drevia.se et komplett QL system for SEK 6.730.-. Da er to stk 450mm trimplan, kabler, motorer, kontrollboks og betjeningspanel med. 300mm versjonen koster litt under 1.000.- mindre. Vet ikke hva de koster i Norge, men det gir vel en pekepinn. Tror QL versjonen er rimelig enkel å montere. Redigert 9.Mai.2007 av Svenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Pål`ern Svart 19.November.2008 Link til dette innlegget Svart 19.November.2008 Jeg har de nye volvo trimplanene.. Min erfaring er nesten lik null med de gamle. Synest kansje at volvo planene på min båt er litt "forsiktige". Men båten trimmes fint. Setter baugen godt ned når jeg ber den om det. Mørebas 9400 har meget stor oppdrift i fremre del av skroget. (nesten litt rund der fremme) Så de virker absolutt. ER godt fornøyd med produktet, fikk de montert på volvo merkeverksted, fremskaffet mellomleggs plater da mitt skrog er noe krummet. Endte med at jeg nå i desember har lagt så og si all kabling opp på nytt da merkeverkstedet haddekoplet seg inn på batteriet direkte, ledningene lå hulter til bulter.(koblingsskinna var stripset fast til styrekabel!) Brukte 1 time og fikk ryddet opp og skrudd alt fast til skott. Volvo planene tar null plass der bak. Har ofte jolla liggende der, ankertau, unger som bader og trør på alt. osv osv...! Det er her nevnt noen mellomleggsplater. Er det noen som vet hvor sånt kan fremskaffes ? Sitér dette innlegget Link to post
SinWin Svart 21.September.2011 Link til dette innlegget Svart 21.September.2011 Gammel tråd, men: er det noen som vet hvor man kan få tak i sensoren som trengs for å få auto-funksjon på disse trimplanene (VP QL)? Er det en komplisert operasjon, eller kan man fikse det selv? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.