Mulligan Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 (redigert) Interessant. Hvordan kan jeg få en S1 Tiller Pilot med fjernkontroll hjem til meg for 8000 fra USA? Jeg har ingen kostnader med å handle hos Hjertman da jeg bare stikker innom når jeg kjører forbi. Redigert 29.November.2007 av Mulligan (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 (redigert) Autohelm autopilot til 8200 kroner er et personlig tilbud på 6000 serien jeg har mottatt fra statene via kjente. Redigert 29.November.2007 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 OK. Så da er tilbudet fra Hjertmans fremdeles i rimelig klasse for ST1 Tiller Pilot med fjernkontroll. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Tja, normalpris i Norge på en ST 6001 er vel rundt 25 lapper. Hvis en kan få den til rundt 8 lapper vil jeg påstå at det er billig. Hva normalprisen på den du nevnte er vet jeg ikke. Kanskje rundt 20, hvis du kan få den til rundt 11 er det rimelig billig. Sitér dette innlegget Link to post
Barsk IV Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 (redigert) OK.Så da er tilbudet fra Hjertmans fremdeles i rimelig klasse for ST1 Tiller Pilot med fjernkontroll. Tipper du får den for 599 pund inkl. tax her i januar: (i forbindelse med london Boat Show) http://www.cactusnav.com/product_info.php?...roducts_id=1106 Mvh. Barsk II Redigert 29.November.2007 av Barsk II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Tror dere den digitalboksen vil fungere her hjemme til det nye digitale bakkenetett ? Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Nei. Det vil den ikke. Forskjellige systemer. Sitér dette innlegget Link to post
Carpediem Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Dere som er inne på området? Er ikke et "Ferdig" dynema fall til 490 (30x8mm) og 790 (35x10mm) billig? Kommer selvfølgelig ann på hvor mye dynema det er disse tauene, men har ikke sett noen så billige før... Sjønner ikke hvorfor folk må være så negative til sydvestens forslag, han prøver jo bare og gi folk tips hher på foruet.... Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 29.November.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Sjønner ikke hvorfor folk må være så negative til sydvestens forslag. Det er ganske normalt dette.... Når det gjelder julrean så er vel noe billig og annet ikke... noe som er helt normalt etter mitt syn... Det er vel neppe noe her som Hjertmans har øket prisene på i forhold til den vanlige katalogen vil jeg tro.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Mulligan Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Helt riktig Sydvesten. Man må følge med. Det meste hos Hjertmans er relativt dyrt, og innimellom kan man gjøre kupp. Jeg har handla ferkvannskjøling til SEK 4500 og ENO komfyr med elektrisk enning til det samme på julrea. Sitér dette innlegget Link to post
logos Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Kan lønne seg å vente på SeaSea på Rud sitt salg i forbindelse med båtmessa i mars. De pleier å gi 20 % på de fleste varer (så vidt jeg husker). Sitér dette innlegget Link to post
Carpediem Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Det er ganske normalt dette.... Liker du det eller? Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 (redigert) Kan lønne seg å vente på SeaSea på Rud sitt salg i forbindelse med båtmessa i mars. De pleier å gi 20 % på de fleste varer (så vidt jeg husker). Vente lenge til båtmesse i Lillestrøm. Julesalg 25 prosent rabatt hos seasea 1 des og 2 des. At-le Redigert 29.November.2007 av At-le (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 29.November.2007 Link til dette innlegget Svart 29.November.2007 Ser at SeaSea selger ST4000 til 10500.- Med 25% rabatt blir det sisåder 7500.- Det var det den kostet da den gikk ut av produksjon i 2006. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 30.November.2007 Link til dette innlegget Svart 30.November.2007 Synes ikke det var så mye å rope hurra for på julerea. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 30.November.2007 Link til dette innlegget Svart 30.November.2007 Synes ikke det var så mye å rope hurra for på julerea. Hurra er 17. mai det Nå er det bare ho ho ho Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.