atr72 Startet 14.Desember.2006 Del på Facebook Startet 14.Desember.2006 Jeg lurer på en ting som er litt uklart med CE merking.. Det er ikke krav til CE merking på båter som har blitt solgt før 1996 i EØS. Men er det krav til, CE merking av engelske båter for import fra USA, hvis båten er fra før 1996? Altså solgt fra EØS til USA før 1996! Nils Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Det er ikke krav om CE merking på en slik båt. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Sebaldus Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Må ikke båten være tatt i bruk i et EU-land før den ble eksportert for at dette skal være ok? Sitér dette innlegget Link to post
Mr. Import Svart 14.Desember.2006 Del på Facebook Svart 14.Desember.2006 Engelske båter før regel tråtte i kraft går bra uten CE fra USA , og alle engelske og italienske båter etter dette som er levert USA har CE merking , så no problemo. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.