Jump to content

Må kansje selge båten

Beneteau

Recommended Posts

Hvis det ikke er økonomiske grunner til at du må selge så stå på. Du fikser det, tenkete umidelbart på ho dama i den NRK serien som var blitt enke. Få med deg noen venniner og dra på tur

PS kanskje litt tidlig men båt drar mannfolk :crazy:

Redigert av jonkare (see edit history)

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Er selv i en lignende situasjon. Båten jeg har i dag har vært min drøm i mange år. Det og reise på tur uten kona virket i høst "helt på tryne", ville helst bare selge unna......men etter og ha tenkt grundig igjennom dette finner jeg så mange positive ting med det og ha båt, (tur meg ungene, fisketur med venner, ferieturer, hobby..fikse på båten) at jeg velger og ha den til tross for at jeg strengt tatt i min økonomiske hverdag kansje burte solgt den unna.

Tror nok at du skal f.eks invitere venner og kjente på dagsturer, så skal du se at du og får "luftet deg" litt.

Om en stund kan ting være helt annerledes en de er i dag. Så vent til sommeren og se hvordan du får brukt båten, det er opptil deg det, og ta så et valg om du vil konvertere til f.eks en snekke..finnes mange flotte snekker som du fint kan manuvrere alene.

Lykke til!

PS likte kallesignalet/åtnavnet ditt! Ikke glem hva det sier!

Redigert av Sabeltann (see edit history)

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...