Anabelle Startet 15.Desember.2006 Del på Facebook Startet 15.Desember.2006 Jeg mottok en tilbudsmail fra Båtmagasinet nå (sikkert som tidligere abonnement) Der står det at jeg kan få et årsabbonnement på Båtmagasinet for kr 698,- (og spare 439,-) På hjemmesidene deres står fast pris på abb. oppgitt til 649,- Forstod ikke så mye av dette. Har kontaktet de, og venter spent på svar. Noen andre som har fått dette, eller hørt om det? AB Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
saga Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Bare sånn ren tipping: Det beløpet de oppgir du sparer er i forhold til om du skulle kjøpt bladet i løssalg til ordinær pris i butikken. At det på nettsidene opereres med et litt lavere beløp enn det du fikk tilbud om skyldes kanskje at nettsiden ikke er helt oppdatert? Jeg fikk forresten et tilbud i sommer på et 2-års abonnement til kr. 999,-. Sitér dette innlegget Link to post
Anabelle Svart 15.Desember.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Ja det høres fornuftig ut Sikkert i forhold til løssalg. Da er kanskje ikke tilbudt så bra likevel.. Takker for svar, så får vi se hva BM svarer AB Sitér dette innlegget MS-Anabelle III - Ramin 785 med Steyr maskin - Hjemmehavn i Tønsberg - visitaustria.no Link to post
Blue_Dragon Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 BM er for dyrt uansett spør du meg. Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 BM er for dyrt uansett spør du meg. Ikke enig. Men innholdsmessig er det for tynnt og for amatørmessig, basert på synsing og tilfeldigheter. Prisen hadde vært grei nok hvis innholdet hadde holdt en bedre standard. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Blue_Dragon Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Ja, selvsagt mente jeg sett i forhold til innhold. Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Det er nok dessverre slik at det er dyrt å lage båtblader i Norge fordi opplaget blir lite. Derfor vil store utenlandske magasiner gi mer for pengene. Men det ikke mange reportasjer om norske båter, steder på norskekysten osv i engelske og amerikanske blader. Nest siste nummer av Redningsskøyta" var forresten veldig bra. Så forventningene var høye da siste nr i 2006 kom. Da var det en spennede artikkel om et forlis, men ellers tilbake til det gamle igjen. Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
olpi Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Om det er oppleves dyrt eller billig må vel alltid sees i sammenheng med hva man får Jeg slo til på tilbudet som sto å deres nettsider. Mener det var 4 fortløpende utgaver for 99,-. Har uansett ikke sett eller hørt noe etter det. Er vel et par uker siden. De skifter jo tilbud så ofte så det er ikke så lett å følge med. Tenkte å gi dem en sjanse Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Deler La Digues syn på Redningsskøyta. Jeg har lest mange av innleggene fra start til slutt - ikke bare i siste nummer men i flere numre. Jeg synes de er godt skrevet, med godt innhold, og svært informative. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Jeg gikk kjapt gjennom siste nummer av Båtmagasinet, talte opp litt sider. Det er på 100 sider inkludert forsiden og siste siden. Av disse var det ca.30 hele sider med reklame, enten for annonsører eller for bladet selv. Tok kun med de hele siden med annonser, og de som hadde halve siden med annonser. Begynte med det samme for et engelsk båtblad, men da rett og slett opp med å telle annonse sider. Det er ikke så rent så av dem der heller og prosent messig vil jeg tro at de er temmelig like om ikke mere i de engelske. Nå synes jeg at Båtmagasinet har blitt tynnere med årene, i omtrent samme takt som leserens hårmanke. Det kan jo være en sammenheng her vil jeg tro. Det kan jo også tenkes at min hukommelse også har blitt tynnere med årene, så jeg har ikke noe belegg for denne påstanden. Uansett så er abonementet sagt opp fra nyttår, så vil tiden vise om det var lurt eller dumt.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Nordåsen Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Har funnet ut at jeg klarer meg bedre med Båtplassen enn med BM og Båtliv. Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 Nå trenger Bm reklame inntekter i likhet med andre medier. Jeg tror dette er en utvikling vi ser over alt. Mere reklame og mindre mat. Har abonnert siden 1980 og tror ikke jeg kommer til å slutte fordi det er mere reklame enn tidligere. Den kan tenkes at sydvesten finner ut at han kjøper bladet i løssalg og da går fort vinningen opp i spinningen. Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Mix Svart 15.Desember.2006 Del på Facebook Svart 15.Desember.2006 (redigert) Nå lyver og skryter du Contraband. Båtmagasinet har ikke eksistert så lenge. Mener det kom i slutten av 85, kanskje 86. Jeg har abonnert siden begynnelsen. Men har sagt opp abonnementet nå. Det har vært bare nedtur de siste årene etter min mening. Redigert: oktober 85 kom første nummer Redigert 15.Desember.2006 av jolo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Den kan tenkes at sydvesten finner ut at han kjøper bladet i løssalg og da går fort vinningen opp i spinningen. Om jeg finner et og annet blad interessant så vil jeg kjøpe det i løssalg, men siden jeg pr. i dag abonnerer på 4 månedlige båtblader pluss Norsk Motorveteran så fyller jeg opp det jeg har av tid til slike blader. Jeg får også med meg en rimelg stor dose reklame så jeg klager ikke på det heller. Men du sor abonnert på det baldet siden tidenes morgen kan sikkert hoste frem noen av de tidligere utgavene og korrigere mine påstander om at bladet har blitt tynnere i antalle sider, når det gjelder innhold så blir jo gjerne dette en subjektiv vurdering som ikke er like å sette et måltall på Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Boywonder Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Nå lyver og skryter du Contraband. Det var da litt av en påstand... :nono: Mulig han bare begynner å bli dement... Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Victora III Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Synes heller ikke BM er all verdens å skryte av. Veldig forutsigbart både når det gjelder stofftype og måten tester gjøres på. En blir rett og slett litt lei av det etter en stund. Jeg har pleid å ta noen pauser. Da får jeg også noen greie tilbud innimellom. Har etterhvert liggende en rimelig stor bunke og det å ta fram noen år gamle blader gjør nesten samme nytten som å abbonere. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Mulig han bare begynner å bli dement... Antar det bare var et lite akutt dement anfall ja. Har rota litt i gamle BM i dag. Jeg mener jeg ser en jamn nedadgående kurve de siste årene. Både i tjukkleik og etter min mening kvalitet. Jeg mener også nedturen akselererte da Ingvar Johnsen sluttet. Sitér dette innlegget Link to post
Nautilus Svart 16.Desember.2006 Del på Facebook Svart 16.Desember.2006 Ikke enig. Men innholdsmessig er det for tynnt og for amatørmessig, basert på synsing og tilfeldigheter. Prisen hadde vært grei nok hvis innholdet hadde holdt en bedre standard. Dette er en selvmotsigelse av rang. Det du i praksis sier er at Båtmagasinet suger men at det likevel må koste like mye som det var et kvalitetsmagasin. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.