Ben Sin Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 Dette tolker jeg slik at Astor hadde så stor tro på dette produktet når han begynte å bruke det at han "ville" at det skulle virke. Da trekker man gjerne slike konklusjoner. Etter en sesongs erfaring konkluderer derimot Astor med at det ikke virker. Er jeg helt på jordet her Astor? Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 Jeg tror nok at Astor hadde glemt første postering da han postet den siste. men også mulig at HD virker ok på begynnelsen men ikke over lengere tid Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Mix Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 La oss for Guds skyld slippe tolkingen av andres tro da Bensin. Det tror jeg Astor klarer selv. Sitér dette innlegget Link to post
Ben Sin Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 Du jolo er vel kanskje den aller beste her på baatplassen til å tro på vegne av andre. Astor er nok snart på banen så vi slipper å tro noe som helst. Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 Nei, trua lar jeg folk få ha for seg selv. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 god jul dere alle sammen der dere sitter Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Tine IV Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 Nå kommer snart nissen til alle snille barna og legger gotterier i strømpa ,så har du ikke vært snill så . Håper jeg har vært snill gutt å får masse snop i strømpa mi , + at han kommer med mange pakker imårra kveld . Må jo nesten håpe dere har vært snille alle sammen da , så dere får snop dere også . Så husk alle sammen , nissen sitter å følger med dere ............ Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
sailor Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 ASTOR!!!!????? Sitér dette innlegget Link to post
KAT Svart 25.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2006 Nå må alle synsere gå og legge seg ( gjelder også meg - snart). DENNE SAKEN DREIER SEG KUN OM EN ENESTE TING: Ingen skal kunne komme med salgsfremmende reklameinnslag og påstander - (bl.a.) her på Båtplassen - om et produkt uten at det kan dokumenteres at påstandene om produktet er riktige eller at det på annen måte lar seg verifisere. Det holder altså ikke at noen skal tjene penger på å henvise til at produktet er testet både her og der. Det skal dokumenteres. Hvilket det ikke er gjort i Hammerdown (les Snake Oil) sitt tilfell. Og når samtlige her på forumet får tenkt seg om så vil de også være enige. Også om at tiden med Lurium 2000 på tanken ikke bør komme tilbake. GOD JUL og GODT NYTTÅR. KAT Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet2 Svart 26.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2006 (redigert) Artig... bare en får tenkt seg om er det en selvfølge at en bør være enig med KAT :-) Det værste er at han har jo fullstendig rett!!! Har bensinmotor, men har lest stort sett alle innlegg i saken. Hvor sympatiske og idealistiske personene bak firmaet enn er har det ikke blitt dokumentert noe som helst. Redigert 26.Desember.2006 av tj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
REM Svart 26.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2006 Håper jeg har vært snill gutt å får masse snop i strømpa mi Må jo nesten håpe dere har vært snille alle sammen da , så dere får snop dere også . Jegg fikk en sekk med tyggis jeg Runo. Her ser du armlenet på gostolen når kvelden var omme. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Kjell E Svart 26.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2006 (redigert) Og når samtlige her på forumet får tenkt seg om så vil de også være enige. Også om at tiden med Lurium 2000 på tanken ikke bør komme tilbake. GOD JUL og GODT NYTTÅR. KAT Du kan kalle det hva du vil - og jeg blir ikke enig med deg. Faktum: Dieseltanken i min båt ble sannsynligvis montert inn en gang tidlig på 80-tallet. Lenge før jeg kjøpte den. Faktum: Der er ikke noe mannhull i den tanken, altså har den aldri vært rengjort. Faktum: Jeg bruker Hammerdown Faktum: Jeg har aldri hatt noe bunnfall verken i vannutskiller eller i tappekranen i bunnen av tanken Faktum: Jeg kommer til å fortsette å bruke Hammerdown Åja, dette med God Jul er jeg enig med deg i. God Jul. Mvh, Kjell Redigert 26.Desember.2006 av LA3939 (see edit history) Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
vanntrivsel Svart 26.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2006 (redigert) Et par spørsmål. Jeg antar at alle som fyller Hammerdown på båten også bruker det på bilen? En bilmotor kjøres mange flere timer årlig og den positive effekten burde være enklere å måle. En bilmotor kaldstartes flere ganger i døgnet og det er vel her Hammerdown kommer til sin rett. Så vidt jeg vet er Astor sjafør på vogntog og det er naturlig å tro at stoffet også brukes på vogntoget. Hvilken effekt har stoffet her, Astor? Redigert 26.Desember.2006 av havgaaaaapet (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 26.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2006 Ingen skal kunne komme med salgsfremmende reklameinnslag og påstander - (bl.a.) her på Båtplassen - om et produkt uten at det kan dokumenteres at påstandene om produktet er riktige eller at det på annen måte lar seg verifisere.Kanskje de mer tekniske sakene i denne tråden burde heller skrives i denne tråden så jeg skriver heller mitt innlegg der... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.