Jump to content

Båtmarkedet nå i disse juletider

tom-ass

Recommended Posts

Er det slik at de båtene som ikke ble solgt i høst, ligger på vent til våren, eller er det fremdeles båtkjøper`s marked nå?

Jeg tror kanskje det er vansklig å kjøpe noe gunstig nå, da enten båtene er solgt eller står i opplag, og da kan jo båten like greit stå der til våren... Slik hadde jeg tenkt, men er det anneledes nedover på kysten. (Som det står er jeg fra ferskvanns-strøk på østlandet, der båtene tas opp i oktober)

Bygdetulling med båtførerbevis!

Det går i alle fall jevnt og trutt nedover med antall båter til salgs på finn. På ettersommeren/begynnelsen av høsten var det 10.000 båter til salgs, nå er det under halvparten så mange. Det er mulig at dvale-tiden i det østenfjeldske båtliv betyr en del, men på den andre side drives båtlivet året rundt i resten av landet og det er der de fleste båtene er.

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Jeg får benytte muligheten til å dra frem statistikken min jeg da...

Nedgangen på Finn stemmer - gjelder rimeligvis kun brukte båter. Det som blir spennende å se til våren er hvorvidt de 5-6000 båtene som i løpet av høsten har forsvunnet fra Finn virkelig er solgt, eller at det kun er annonsen som har gått ut på tid.

brukte_baater.JPG

For nye båter er antallet totalt økende:

nye_og_brukte.JPG

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...