knuttitutti Startet 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2006 Siden jeg har fått så mange gode tips her før så prøver jeg meg igjen...... Har planer om å lakkere undervannshuset på en påhengsmotor. Er det noen som har noen tips om hva man bør grunne med og hva slags lakk som kan brukes. Er biltemas utenborslakk brukbar? Er det noe spesiellt man bør pusse med først ? Takk på forhånd. Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Jeg har ved flere anledninger brukt Biltemas lakk for påhengsmotorer men er ikke helt fornøyd med den, du må legge på veldig mange lag med lakk og avslutte med flere lag med klarlakk vist du skal få den til å sitte ordentlig. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 ....og selvfølgelig begynne med grunningen deres aller først. Etter at man har vært flink å slipe og avfette. Sitér dette innlegget Link to post
Knop&stikk Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 Du vil ikke bare bruke spraybox istedet, er vell litt enklere? Pynter litt på min mercury med en slik en gang i blant :) Man får spray hos båtforhandler som egner seg til motoren Sitér dette innlegget Link to post
Whistler Svart 30.Juni.2012 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2012 .. Etter at man har vært flink å slipe og avfette. Viktig å avfette først så slipper man at man legger igjen fett i slipesporene. Med godt grunnarbeid og riktig primer er mye gjort. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.