Careka Startet 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 19.Desember.2006 http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=106083&cat=5867 Håper denne blir produsert. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Frivakten Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Ser ut som en high-tech klappstol Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Marwin Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Fysj å fysj!! Det skal litt av en båthenger til for å få med seg denne! Ser ut som en futuristisk Ubåt! Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Gunga Din Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 tykker den ser ut som en "skadeskytt hval"..... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
ivar Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Ser ut som en futuristisk Ubåt! Eller som en modernisert utgave av et panserskip anno 1905. HMS Dreadnought Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
CB. Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Vi sa det samme da hopperne gikk over til V stil også. Dette blir bare en vanesak. Noe å hatt på Horten treffet Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Lars H. Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Dagens båter ser ut som "designjoggesko"! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gunga Din Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Vi sa det samme da hopperne gikk over til V stil også. Dette blir bare en vanesak. det kommer jag ihåg, bodde då i Oslo......o jobbade sammen med en som var tränare för ett gäng bakkhoppere, Janne Boklövs stil var så ful....det hade inget med bakkhopping o göre, han borde diskats direkt...... Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Tine IV Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 STYGG Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Astor Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Baywatch Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Smaken er som baken, personlig synes jeg ikke dette var så lekkert, men setter jo pris på at noen tør tenke nytt fra tid til annen, Hvis ikke noen gjorde det, hadde vi vel padlet rundt i uthulte tømmerstokker fremdeles... Denne minnet meg litt om en slags krysning mellom ubåt og slagskip, begge fra tiden rundt 2. verdenskrig. Spesielt bildet skrått forfra ga en slik assosiasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Vel, smaken er forskjellig - ser jeg. Sier det med U2: "..and I still havn't found what I'm looking for..." Men nå vet jeg i hvertfall hva jeg IKKE skal kjøpe.......(hører kona puster lettet ut...) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
HomerSimpson Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Spiller stort sett ingen rolle om de produserer den eller ikke da jeg aldri kommer til å få råd til å kjøpe den uansett . Formene var ehm.........sjeldne. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Careka Svart 19.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 (redigert) Få opp øyne, denne er rett og slett lekker, Tro om den kommer til å lage hekkbølger ----------------- Å til dere som ikke har sansen for det nye, prøv og tenke nytt. Ha ellers en fin JUL Redigert 19.Desember.2006 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
bliss X Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Som skulptur er den sikkert grei nok men som båt? Nei takk. Sitér dette innlegget Link to post
Ardea 870 Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Synest ikke de har vert heldig med det designet nei. Så ut som en strandet hval Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Hei Jeg er for konservativ for denne. Selv dagens design er litt for uortorert for meg. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Avmønstret3 Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Marwin, du snakker om båtvogna til en sånn båt... men tænk på kariolen som sku drage deinn... trur du det nøtte mæ 4,5 Sleipner opp i fra Bjerkvika ? Bill Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Selv dagens design er litt for uortorert for meg. helt enig, men jeg synes båten det er snakk om har pene linjer. Tror den blir enda penere på vannet. Det er på tide man begynner å lage pene båter, de var flinke før, men nå synes jeg det er elendig. Bare se på utviklingen av hurtigruta. I dag er det bare et "hotell" påmontert baug og hekk. Interiøret er ok, men resten minner mer om et "bygg". Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 19.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2006 Nå ble jeg faktisk glad for at jeg ike har så mye penger at jeg kan kjøpe den fysaken der, for da slipper jeg å eie noe så stygt. Den var grusom, tragisk++. Den er nok litt i slekt med en Sheepdog, man ser ikke riktig hva som er foran og hva som er bak. Men det pseudo-duoprop systemet så jo litt morsomt ut. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 20.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Jeg skal dra frem denne igjen om noen år. så tenker jeg at flere har forandret mening Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
baatsman Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Careka, hvor tok du bilde av båten min. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Careka Svart 20.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Sorry den ligner nok ikke en Bavaria i det hele tatt. her oser det av kvalitet og ny disign. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
bjoris Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Utseende på denne betyr vel ikke noe siden det er en undervannsbåt... (lignet iallefall på Kobben...)... Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Gullfisk Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Er det Dart Vader sin?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.