Jump to content

Rett å slett NYDELIG

Careka

Recommended Posts

Smaken er som baken, personlig synes jeg ikke dette var så lekkert, men setter jo pris på at noen tør tenke nytt fra tid til annen, Hvis ikke noen gjorde det, hadde vi vel padlet rundt i uthulte tømmerstokker fremdeles...

Denne minnet meg litt om en slags krysning mellom ubåt og slagskip, begge fra tiden rundt 2. verdenskrig. Spesielt bildet skrått forfra ga en slik assosiasjon.

Vel, smaken er forskjellig - ser jeg.

Sier det med U2: "..and I still havn't found what I'm looking for..."

Men nå vet jeg i hvertfall hva jeg IKKE skal kjøpe.......(hører kona puster lettet ut...)

:wink:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Få opp øyne, denne er rett og slett lekker, :yesnod:

Tro om den kommer til å lage hekkbølger :discuss:

-----------------

Å til dere som ikke har sansen for det nye, prøv og tenke nytt.

:yesnod:

:boxing:

Ha ellers en fin JUL :santcheers:

Redigert av careka (see edit history)

Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day."

Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC.

http://lagoon380careka.blogspot.com/

Selv dagens design er litt for uortorert for meg. :wink:

helt enig, men jeg synes båten det er snakk om har pene linjer. Tror den blir enda penere på vannet.

Det er på tide man begynner å lage pene båter, de var flinke før, men nå synes jeg det er elendig. Bare se på utviklingen av hurtigruta. I dag er det bare et "hotell" påmontert baug og hekk. Interiøret er ok, men resten minner mer om et "bygg".

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...