Kefa Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 http://www.batliv.com/wip4/detail.epl?id=106083&cat=5867 Håper denne blir produsert. Glad jeg ikke deler ditt syn på hva som er en nydelig båt! Denne så kort sagt helt på trynet ut! Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Her er forløperen. Et langt, slankt tetraideskrog. Svært drivstofføkonomisk. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 20.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Ja den er også meget vakker. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
avmønstret5 Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Reaksjonen poengterer det en vet fra før - båtfolk flest , inklusiv meg selv er vel nokså konservativ. Men jeg må innrømme at denne båten var et fantastisk skue. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Synes den ser tøff ut jeg!!! Aldri noe jeg vil få råd til å eie men.... Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 20.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 (redigert) Se det, endelig noen som tørr å komme ut av skapet. Vi vil nok se en ny trend på disse store båtene Så flere vil komme. bare vant til tanken. Redigert 20.Desember.2006 av careka (see edit history) Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Blue_Dragon Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Se det, endelig noen som tørr å komme ut av skapet. Vi vil nok se en ny trend på disse store båtene Så flere vil komme. bare vant til tanken. Er vel heller litt "retro" den båten. De kunne tenke nytt i gamle dager også. Vi som vokste opp i Stavanger og Ryfylke, husker sikkert godt disse: Fjordrott Og Ekspressen I og II De var alle 3 designet og bygget i Stavanger på slutten av 1930 årene. De var stygge som nøkken, men de funket. Fjorddrott gjorde godt og vel 15 knop. De andre to rundt 14. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Frøken Fryd Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Likte skroget på denne jeg, overbygget var de ikke like heldig med da, styrehuset står jo på en slags pidestal, det var ikke pent. Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 20.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2006 Jeg skal dra frem denne igjen om noen år. så tenker jeg at flere har forandret mening Ja, da er det flere som har råd til en sånn lekkerbisken og da får nok pipa en annen lyd ja. Misunnelig, pøh! OK, litt kanskje. Vel, kanskje litt mer. Time-share? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Careka Svart 21.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2006 Er vel heller litt "retro" den båten. De kunne tenke nytt i gamle dager også. Vi som vokste opp i Stavanger og Ryfylke, husker sikkert godt disse: Fjordrott Og Ekspressen I og II De var alle 3 designet og bygget i Stavanger på slutten av 1930 årene. De var stygge som nøkken, men de funket. Fjorddrott gjorde godt og vel 15 knop. De andre to rundt 14. Geir Ja dette var båter langt forut sin tid. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Dalton Svart 21.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2006 Nuvel. Jeg foretrekker nå båter som er laget forut for min tid, jeg da. Sitér dette innlegget I am the Captain of this ship, and I have my wifes permission to say so... Kragerø 26 med Sole SM616 Link to post
Conehead Svart 21.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2006 Jeg synes båten var helt fantastisk. Sitér dette innlegget Link to post
Kosmix Svart 21.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2006 Jeg synes båten er kjempefin. Fjordrott, også. Men.....det er laaaangt utenfor den oppnåelige rekkevidde fo meg. Går heller for en sånn en, jeg: Delfin-båten :D Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
CB. Svart 21.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2006 Synes den er pen jeg Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Frivakten Svart 22.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2006 Hva med denne da? Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Ubåtfender Svart 22.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2006 (redigert) Den ligner på milijard-OPERAEN med blikkstille fjord, om X-antall polar-is år Redigert 22.Desember.2006 av Ubåtfender (see edit history) Sitér dette innlegget bloggen min Link to post
Frøken Fryd Svart 22.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2006 Hva med denne da? Hehe, aldri i livet om jeg ville hatt den der på bryggen min, i beste fall i Atlantis... Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 22.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2006 Fin nok den der, men har hørt at det er mye ulyder av den, særlig innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
r-edholm Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 Denne formen kommer for fullt! Det er på høy tid med litt nytenkning i bransjen. Dette er nok en velstudert utforming som glir som en kniv gjennom vannet, og tenk! Ikke hekkbølger. Jeg synes den er lekker jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 (redigert) Hva med denne da? Fint å lodde stemningen blant BP-venner i disse høystemte førejulstider. Ser for meg ut at konstruksjonen er vel futuristisk og ikke så helt prakisk. Er enig i at dette fører tankene mot Bjørevika en stille aften. Er du sikker på at dette er en båt, eller er du godt i gang med julefeiringa allerede? Redigert 27.Mai.2008 av SveinHa (see edit history) Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
truls8 Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Fann denne tråden, og ville legge til denne Den virker enormt rå. Sitér dette innlegget Link to post
jandrea Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Ta bort styrhuset, ut med de store motorene, endre litt på akterpartiet og på med mast og kjøl. Da blir den fin. Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
simarli Svart 27.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 27.Mai.2008 Sitér dette innlegget Link to post
microship Svart 28.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2008 Earthrace er da TØFF! Dette er en ekstrem båt bygd for en helt spesifikk oppgave. Biodiesel: i sitt første forsøk noe av drivstoffet laget av menneskefett! Deltagerne fettsugde seg: "Together they stripped more than 2.5 gallons of fat from their bodies, which produced almost two gallons of fuel - enough to go 9 miles under optimum conditionsvar litt" Kanskje dette er noe med tanke på dagens dieslepriser og overvekt blandt nordmenn Sitér dette innlegget Microship "Båt er bedre investering enn aksjer" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.