Mariell Svart 28.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2008 Syns jeg horer sporsmaalet. "Hvor langt gaar din paa kiloen da" Bare aa koble slangen til sideflesket, aa reise paa tur. Med vommen min saa hadde jeg vel greid Skagen i rolig fart. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
truls8 Svart 28.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2008 Det er interessant å se alle disse nye båtene som skjærer gjennom bølgene istaden for å reise over dei. X-Bow fra ulstein er jo også en ganske fantastisk oppfinnelse. Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 28.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2008 Det er interessant å se alle disse nye båtene som skjærer gjennom bølgene istaden for å reise over dei. X-Bow fra ulstein er jo også en ganske fantastisk oppfinnelse. Tja, vet ikke det. Det er noen slingrebaljer. Vi sender utstyr offshore med to av båtene til Bourbon Offsore daglig og det får bank der ombord i tillegg til den normale medfarten ved lossing og lasting i rom sjø offshore. Dette konseptet er ingen høydare og vil snart forsvinne fra supplyfarten, tror nå jeg da. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
truls8 Svart 28.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2008 Tja, vet ikke det. Det er noen slingrebaljer. Vi sender utstyr offshore med to av båtene til Bourbon Offsore daglig og det får bank der ombord i tillegg til den normale medfarten ved lossing og lasting i rom sjø offshore. Dette konseptet er ingen høydare og vil snart forsvinne fra supplyfarten, tror nå jeg da. Men kommer slingringen av bau konstruksjonen eller er det for dårlig stabilitet i båten? Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 28.Mai.2008 Link til dette innlegget Svart 28.Mai.2008 Nå skal jeg vær forsiktig med å uttale meg om den tekniske utformingen, men er det er blant mannskapet nevnt at dette er pga. baugutfornmingen Skroget får bedre løft i baugenden. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.