ThomasG Startet 30.Oktober.2003 Del på Facebook Startet 30.Oktober.2003 Hei! Noen som veit hvor det kan være mulig å få tak i en baug railing/rekkverk, eller hva en skal kalle det, på en Alicraft 18' noen og 70 modell? Evt noen som veit hvem som er forhandler/importør for Alicraft i Norge? Er samme type båt som står her: http://www.autodb.no/cgi-bin/boat/detail.pl?nr=307069 Takker for tips! Sitér dette innlegget Link to post
Eos Svart 30.Oktober.2003 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Hei. Fin båt du har. Har en slik selv og er meget fornøyd med båten. Se erfaringsbasen her på forumet. Vi byttet pulpit på vår for 2 år siden. Sjekket da litt rundt fopr å prøve å finne de som laget denne originalt for AliCraft i sin tid. Fant frem til riktig firma men malene var ødelagt for lengst. De kunne lage til meg på mål men det ville koste mangfoldige tusen. Vi fikk noen bekjente med eget verksted til å lage til oss. Sjekk med et lokalt verksted om ikke du kan få laget en som passer. Til info så finnes det ikke lengre noen AliCraft. Båtene blir ikke laget lengre. Jeg legger inn et bilde som viser hvordan vi løste dette. Skal endre dette til et bedre bilde i kveld Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
ThomasG Svart 30.Oktober.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Oktober.2003 Hei! Takker for svar. Håpet at det gikk an å få kjøpt noe men regnet vel med at jeg måtte få laget til noe. Har tilgang til mekanisk verksted og sveiseapparat så skal nok få til noe.. og litt fornikling etterpå. Er veldig interessert i å se bedre bilder av hvordan du har løst det. Send gjerne en email. Har også lurt litt på å trekke den litt lenger frem mot baugen enn hva som er originalt. Hva tror du om det? Jeg får tenke og tegne litt! Thomas Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.