D5LA Startet 21.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 21.Desember.2006 Hei. Er det noen som kjenner til om det finns noen som "hogger" båter i sørnorge ? Er på jakt etter en mast til radar, lanterner, antenner, lykt etc.. MVH D5LA Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 21.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2006 Ikke hørt om, men "kirkegårder" for gamle plastbåter kan nok snart bli et hett tema. Mange av de eldste båtene vil være en stor miljøutfordring i årene som kommer. Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 21.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2006 Eg spurte om det same for om lag eit års tid sia og då fekk eg til svar at det var dårleg med slike plassar. Det einast eg fann som muligens kan ha litt båt greier var Norscrap West AS , sjølv om det verkar som om dei driv med litt grovare greier enn småbåtar. Elles kan du jo legge ut ei annonse her på forumet under "kjøp". Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Frivakten Svart 21.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2006 Jeg spurte også om det samme . Her er linken. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Gudrun Svart 21.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2006 Kan dette være en plass å prøve: Norsk skipsbrukt, Tom Martin Sjuve, Bekkedalen 9, Kristiansand..... tlf. 38045984 Koster jo ikke mer enn en telefon..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.