Tine IV Startet 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 23.Desember.2006 Har fått skrapet og oljet ( benar med en dærsj med lakk i) trappetrinna fra badeplattformen og opp , og derfra og opp til KBB dekket, eller CBC dekket som noen kaller det. Disse trinna er sikkert mega glatte når dem er våte , har titta på div ting til detta . Alt fra gummiramme med å uten lys, og div andre ting . Men tenker kansje vanlig antiskli tape er like dumt. Så tenkte å høre hva dere bruker , vis dere bruker noe . Så få høre hva som blir brukt rundt på båtene deres , eller hva dere gjør . Hørt noe om at du kan ha salt i siste strøket med olje , så for du et antiskli lag . Eller er det noe jeg har drømt , evt er det noe som kan brukes ? Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Baywatch Svart 23.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2006 (redigert) På denne båten ble det brukt glassperler i oljen på trallverket i cockpit. Vet ikke hvor men får tak i slikt, heller ikke noe om hvor pent det blir. Noen som vet? For øvrig har jeg trallverk i lakkert teak i min cockpit også, men har ikke reagert på at det har vært spesielt glatt. Redigert 23.Desember.2006 av S/Y Cleopatra (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.