Draco er tingen Startet 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 28.Desember.2006 Hei alle dokker og God Romjul Æ plages som Fa... , med å få løs lager og aksling fra toppen av drevet. Æ skal bytte tettninger for det lekker olje ut der som krysset er. Har kjøpt settet for å tette med, men får ikke løs aksling slik at æ kommer til mutteren som holder krysset fast. Er det noen der ute som kan hjelpe en stakkars f... med dette. ?????? Hilsen Kenneth Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 28.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 Er ikke sikker på om jeg har forstått deg rett, men du kan jo ta en titt her på mercstuff.com og se om det er rette stedet du skal gjøre en jobb. Forøvrig mye nyttig info på den siden der. Sitér dette innlegget Link to post
Draco er tingen Svart 28.Desember.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2006 1000 Takk GeirFrode Har selv denne siden under mine favoritter, men har faktisk ikke vert på den siden som du sendte til meg. Ja nu får æ d nok tell, Takker og bukker. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.