Lina Startet 30.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2006 I første episode av NRK's miniserie om Henrik Ibsen, så sa faren til Henrik noe til han som gav meg ettertanke. Håper denne kan sette en støkk i andre "barseilere": Det største forliset av alle, er å ikke sette seil... Sitér dette innlegget Lina's hjemmeside. Link to post
nimbuster Svart 1.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2007 Hva med denne? "Det må enhver sann gourmet bekjenne, at aldri er havet skjønnere enn når det gjennom sine frukter berører ganen". Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 1.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2007 (redigert) Henger meg på Henrik Ibsen, med denne: "Natt og dag, vinter og sommer er den over meg - den dragende hvemve etter havet! " Redigert 1.Januar.2007 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 1.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2007 Hva med dette Det er mange kloke på land når det skjer en ulykke på sjøen. Ellers har jeg sansen for et sitat fra Johan Galtung, og som jeg har brukt noen ganger: Nordmenns sanne religion er naturen. Våre guder heter Fjellet, Vidda og Havet. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Frivakten Svart 1.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2007 (redigert) Gudmund Hernes får sagt det igjen. fra Propaganda. Men dette er hans beste: Det heter at vi får de politikere vi fortjener. Det må åpenbart være feil. Det kan da ikke være vår skyld! Redigert 1.Januar.2007 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Lina Svart 1.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2007 Hehe, mange gode her! Samuel Johnson 1709-1784, Britisk forfatter sa gang: When men come to like a sea-life, they are not fit to live on land. Sitér dette innlegget Lina's hjemmeside. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.