bao Startet 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 31.Desember.2006 til alle på båtplassen bao Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Godt nytt år alle sammen Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Tine IV Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Tine III m/mannskap ønsker alle sammen et riktig godt nytt båt år Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
my lady Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 til dere alle sammen og husk ikke ta for mye i kveld ,for da får dere i morgen skål alle sammen hilsen my lady Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Godt nytt år alle sammen. Nå går det mot lysere tider. Heldigvis! Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Hanne_V Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Ønsker alle et riktig godt nytt båt-år:-) kk Sitér dette innlegget Du `ække ekte sjømann før du har en tohatsu på hekken!!! Link to post
Baltic Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Ønsker alle ett Godt Nytt År! Mvh Hafrsfjord Sitér dette innlegget Link to post
hekta på båt Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 ønsker alle et riktig godt nytt båt år det er ikke mer enn 3 mnd til sjøsetting Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Takk for det gamle året, og beste ønsker for det nye året. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Et riktig godt nytt år til alle på baatplassen.no! Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Med dette bilde fra årets siste båttur, 28.12.2006, ønsker jeg alle medlemmer her på denne så sosiale og vanedannende baatplassen, et Godt Nytt År, med masse spennende båtstoff, prosjektbeskrivelser, tekniske utfordringer og turopplevelser. Måtte 2007 bli et perfekt båtår for alle, med fine opplevelser på sjøen, masse torsk på pilken (særdeles viktig!!), uten dieseldyr og tette bensifiltrer, startvansk, ufrivillige jibb'er og motorhavarier! :o) Ønsker dere samtidig å alltid ha minst 3 fot med vann under kjølen! Mot lysere tider: Når vi snakker om det å gå på skjær, så kom jeg plutselig på en episode for noen år siden. Var og så på en bruktbåt og kom i snakk med eieren og kona der om skumle undervannsskjær. Kona hadde en meget "klok" teori om hvordan man unngikk å gå på. Hun sa: "...vi går alltid ut på lavvann, for da kan man se skjærene...." MVH Walter_S Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Marwin Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Godt Nytt båt-År Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
JoK Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Godt nytt år til alle som bidrar til Båtplassen! Sitér dette innlegget Link to post
mami Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 (redigert) GODT NYTT ÅR Redigert 31.Desember.2006 av mami (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 (redigert) Redigert 31.Desember.2006 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lina Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 (redigert) Dagens lengde har økt siden vintersolverv med ca. 10 min. !!!! DET ER SESONG !!! GODT NYTTÅR TIL ALLE !!! Redigert 31.Desember.2006 av Lina (see edit history) Sitér dette innlegget Lina's hjemmeside. Link to post
LALUNA II Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Godt Nyttår til alle sammen her på baatplassen Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Espen C Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 (redigert) GODT NYTT BÅTÅR TIL ALLE SAMMEN Redigert 31.Desember.2006 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Hilsen Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
TASSMUS Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 alle sammen Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Takk for det gamle året mine båt venner Og et riktig godt nyttår til alle sammen. Håper dere alle får et flott år med muligheter til å oppfylle alle deres drømmer og ønsker. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
jili Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Hilser til alle på BP Med ønske om et Godt Nytt år fra oss oppe i det høga nord Sitér dette innlegget Skorgenes 350 Link to post
Gunga Din Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 GOTT NYTT BÅTÅR !! önskar Gunga Din Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
roy_n Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Godt nytt år alle sammen.Håper det blir en fin sommer med mange fine båt turer dette året også. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.