Kosmix Startet 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Startet 31.Desember.2006 Sola skinner over Oslofjorden idag, og alt ligger tilrette for en nydelig nyttårsseilas. Er det flere som skal utpå; se etter en liten seilbåt som driver rundt uten mål og mening Snakkes! Sitér dette innlegget Seilerhilsen fra Kosmix! Logg og blogg: x79.blogspot.com Twitter: Følg meg her! Link to post
SF Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Ikke bor jeg langs Oslo fjorden men enig at det hadde vært fint på fjorden i dag. Men kalkunen ligger i kjelleren, huset er ikke rengjort og nyttårsgjestene kommer om 6 timer. Ingen båt i dag. Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Lina Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Inspirasjon! Jeg stikker utpå! Det blir ikke seilt i dag, men putret litt for ladingen sin del. Dessuen er det godt bare å få suge inn litt maritim atmosfære! Godt nyttår! Sitér dette innlegget Lina's hjemmeside. Link to post
Sydvesten Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Var nede og sjekket hvordan det stod til med Stauden II i dag, tåken ligger tykk som julegraut her i Bamble. Ser det er blå himmel litt opp i høyden, men er usikker på hvordan det er lenger ut mot Langesund. Vi satser på tur utpå i morgen og tåken er lettere.... Ny sesong og nye muligheter åpner seg om 11 timer Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Astor Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Misunner dere nyttårsturen! I stedet ble det nye dørker og isolasjon over motoren på Astor. Noen timer ombord i dag også. Så får vi se ann formen 1. nyttårsdag. Nyttårsrennet må jeg i alle fall ha med meg. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Frivakten Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Kommer nettopp fra Lysaker (Oslofjorden). Skodda ligger som en oppløst lutefisk over det hele. Og svært så høyt vann!! Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Walter_S Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 .....Og svært så høyt vann!! Tror at det generellt blir høy vannstand på disse kanter. Svensk TV har meldt 1 meter over normal-vannstand langs ved Bohuslänskysten idag. Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Tine IV Svart 31.Desember.2006 Link til dette innlegget Svart 31.Desember.2006 Hadde håpet på å dra på noen dager's tur idag , men må nok vente til imårra eller no . Ser foresten at vannet har gått nesten ned til det normale igjen . Var ekstremt høyvann bare for et par timer siden , vannet gikk nesten over brygga ved krana våres . God tur utpå dere som skal , kansje vi treffes på sjøen imårra . Ha en fortreffelig aften ombord . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.