Jump to content

Snakkes vi på fjorden i dag?

Kosmix

Recommended Posts

Var nede og sjekket hvordan det stod til med Stauden II i dag, tåken ligger tykk som julegraut her i Bamble. Ser det er blå himmel litt opp i høyden, men er usikker på hvordan det er lenger ut mot Langesund. Vi satser på tur utpå i morgen og tåken er lettere.... Ny sesong og nye muligheter åpner seg om 11 timer

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

.....Og svært så høyt vann!!

Tror at det generellt blir høy vannstand på disse kanter. Svensk TV har meldt 1 meter over normal-vannstand langs ved Bohuslänskysten idag.

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Hadde håpet på å dra på noen dager's tur idag , men må nok vente til imårra eller no . Ser foresten at vannet har gått nesten ned til det normale igjen . Var ekstremt høyvann bare for et par timer siden , vannet gikk nesten over brygga ved krana våres . God tur utpå dere som skal , kansje vi treffes på sjøen imårra . Ha en fortreffelig aften ombord .

Tine III

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...