Jump to content

Instrumenter til dobbel motorinstallasjon (Twinscan) - hvor?

catano

Recommended Posts

Pene instrumenter med noen ville priser...

www.frigus.se

Varvräknare 6000rpm(86mm) Synk indikator. Förberedd för logg NMEA liter/nm 6438:-

Voltmeter 8-18 Volt (54mm) 3063:-

Transmissionsoljetryck 0-20BAR (54mm) 3363:-

Vattentempmätare 40-120C (54mm) 3363:-

Nå er det jo svenske kroner da, så det hjelper jo litt! :)

Lykke til!

Redigert av Baylineren (see edit history)

Hei Catano, og velkommen til baatplassen. :cheers:

Du er jo nokså fersk her på baatplassen, så du kan nesten ikke vite det:

Det er noen personer i bakgrunn som etter fattig evne rydder litt bland tråder og innlegg - moderatorer kalles de. Bland annet endrer vi tittler dersom de for senere slekt ville fremstå som nokså uforståelig - vi retter til og med skrivefeil fordi noen automatiske greier i bakgrunnen sorterer trådene etter stikkord i tittelen. Dette er 'Emneoversikten' som du finner en link til øverst på de fleste sider her inne.

Videre slår vi sammen tråder dersom de allerede fra tittelen er ganske eller helt like - og dermed tydeligvis omhandler det samme. Dette for at medlemmene senere ikke behøver å skumme gjennom flere tråder dersom de er på jakt etter info som allerede ligger noe sted.

I dette tilfelle var jeg litt i tvil men slo dine to emner sammen allikevel. I prinsippet skal samme sak fortsette i samme tråd. At du i mellomtiden hadde funnet en spesifikk produsent for slike instrumenter... Som sagt, jeg var litt i tvil men slo de trådene nå sammen da og ga den en tittel som dekker det hele. Jeg ser jo at Ingar allerede hadde bare endret tittelen til din tråd nr 2 uten noe sammenslåing. Som sagt, jeg var i tvil.

Lykke til videre med instrumenteringen :smiley:

Og til sist: ikke tar denne kommentaren som personlig kritikk. Den er som en veiledning/opplysning like mye myntet på alle andre som leser din tråd og som kanskje i fremtiden starter egne emner.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...