Jump to content

Baugpropell, pris inkl. montasje?

Xlnt

Recommended Posts

:crazy:

Astor, har du noe mere informasjon om din baugpropell? Nettside til firmaet? Var prisen for montering "a special price for you" eller er det oridinærpris?

Monteringen skjedde av en lokal fagmann. Tror han tar dette til andre også.

Seatronic.no i Moss har denne baugtrøsteren til vinterpris.

Se under vinterpriser.

Ikke bli blendet av den lave prisen. Det er kun for trøsteren. Mer kommer i tillegg.

Legger til: Be om å få en samlet pris på alt du trenger til trøsteren. Og et skikkelig avslag!

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

5-6000 for montering må være nok, om du også må montere rør så vil jeg si 6500- 7000. Det skal la seg gjøre på en arbeidsdag for en mann.

Nå er ikke jeg noen ekspert på montering av baugtrøster, men jeg mener å huske at dette bør tas i etapper. Spesiellt er det viktig å unngå de kalde dagene i forhold til herding. 6 lapper er en grei pris etter min mening.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Nå er ikke jeg noen ekspert på montering av baugtrøster, men jeg mener å huske at dette bør tas i etapper. Spesiellt er det viktig å unngå de kalde dagene i forhold til herding. 6 lapper er en grei pris etter min mening.

Riktig Astor, plasting bør ikke foregå under +5 grader C og allerede da bør en forvarme materialet. Men ikke nødvendigvis i etapper, har montert et par trøstere og ved å montere rør og plaste inn det først kan man montere strøm, bryter og div mens glassfiberen herder.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...