Terje Startet 1.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 1.Januar.2007 Er på jakt etter forhandler som selger Blue Sea System, sitt utsyr. Den lokale forhandleren her i Stavanger er utsolgt, og skal ikke bestille, før til "sesongen", utrolig nok..... Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
Falk Svart 1.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2007 Hei Kanskje denne kan være til hjelp: http://www.stroem.no/ Disse ser ut til å være grossister, men har en del forhandlere bl.a i Rogaland. Du finner disse under Forhandleroversikt. Sitér dette innlegget Link to post
Terje Svart 1.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2007 Fint, får ta en telefon til dine trakter i morgen, så ordner det seg nok. Takk for hjelpen ! Sitér dette innlegget Terje Nidelv 300 sport Volvo penta D6 Link to post
ole-2 Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Hei, Vær klar over at disse panelene er sterkt overpriset både i Norge og Sverige, fra USA kan du få dem til valdig mye lavere priser.... Sitér dette innlegget Link to post
Tommy007 Svart 5.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 5.Januar.2007 Hei, Jeg har handlet Blue Sea produkter her www.pkys.com et lite firma som holder til i Annapolis MD Har har også praktiske klistermerker til å merke kursene, disse har jeg ikke sett her i Norge, jeg manglet noen merker , disse betalte jeg med Pay Pal og de kom i en konvolutt i postkassa :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.