Allan E Startet 1.Januar.2007 Del på Facebook Startet 1.Januar.2007 (redigert) I dag klipte jeg ledningspakka som går mellom motor og tenningslås pga store støpte kontakter. I den ene lederen var det noe som så ut som silketråder, det var en tynn leder eller to inni her også. Hva kan denne lederen være til? Turteller, alarm, oljelampe, ladelampe eller lignende. Er det noen som har vært borti lignende, hvordan skal jeg skjøte en slik kabel? Det er en VP 2003 som jeg holder på å montere nå. Redigert 1.Januar.2007 av Gladiator (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Steinar S Svart 1.Januar.2007 Del på Facebook Svart 1.Januar.2007 Dettekan være en trekkline. Var den koblet sammen via kontaktene er det nok en leder. Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 1.Januar.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2007 Det var en eller to tynne ledere i denne ledningen. Denne ledningen var tynnere enn de andre men den hadde vanlig isolering. Etter det jeg kan se går alle ledningene inn på kontaktene. Sitér dette innlegget Link to post
Steinar S Svart 1.Januar.2007 Del på Facebook Svart 1.Januar.2007 Da vil jeg anbefale deg å lodde disse sammen, egentlig skulle du loddet alle skjøtene dine og forsynt dem med krympestrømpe. Jeg lodder og har altid på krympestrømpe på el.skjøtene i båten slik unngår jeg irr Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.