Christina 3 Startet 2.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 2.Januar.2007 (redigert) Skjønner ikke helt hvorfor styresylinderen til drevet midt har begynt å lekke. Systemet har en "trykktank" som pumpes opp til ca 15 bar. Dette trykket har holdt seg perfekt hele sommeren og til etter jeg fikk vinterklargjort båten. Nå etter ca 2 månder kom jeg på at det kanskje hadde vært lurt å slept opp litt på trykket i vinter men der var det ikke noe trykk igjen og jeg ser det har lekt olje på ene siden av sylinderen...... Hvordan kan dette oppstå nå som båten har stått i ro ? Kanskje tilfeldig at det skjer akkurat nå når den ikke er i bruk ? Noen ideer ? (tenkte kanskje jeg hadde vært uheldig med høytrykken ?) Noen som har overhalt en slik og kan fortelle meg om hvor mye jobb jeg står framfor ? Evn noen tips om jobben og hvordan dette gjøres enklest ? Redigert 3.Januar.2007 av båtdilla (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ringvassøy Svart 2.Oktober.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Oktober.2009 Hei. Kan det være slangen til styresylinderen som lekker. det skjedde på mitt drev. Rørte på den så knakk den. Ser ut som den er for lang, derfor koplingene bøyes og blir lekk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.