Jump to content

Installere demo Shipplotter på nytt?

Allan E

Recommended Posts

Jeg har installert demo av shipplotter nå nylig og får beskjed når jeg skal starte den at jeg er 270 dager over demo-perioden. Det stemmer at jeg hadde den installert for en god stund siden, men kan jeg ikke prøve den på nytt nå? Forrige gang hadde jeg ikke kart til den men det tror jeg at jeg har nå.

Kan jeg nulle maskinen min når det gjelder dette programmet?

Redigert av Gladiator (see edit history)

Skulle tro at fullstendig sletting av programmet skulle funke. Tidligere var det ofte at slike programmer la igjen en datokode i WinReg som skulle matche datoen på maskinen. En annen mulighet var å tilbakestille datoen på selve maskinen. Men det er jo ikke videre hendig.

Vel gladiator, da må du sjekke "brillene" dine igjen :lol:

Det koster 25 Euro å registrer programmet og tar et lite minutt og koden kommer.

Sakset fra siden til Shipplotter

Registration of ShipPlotter

ShipPlotter can be freely downloaded and used for 21 days. After that time it must be registered. Registration can be done swiftly and securely on-line and costs only Euro €25 for personal use and €215 for professional or corporate use. (VAT is added to these charges for customers within the EU). We strongly recommend that you ensure that ShipPlotter performs to your satisfaction before registering.

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Shipplotter er blitt oppdatert nesten hver måned med nye funksjoner. Et tvers i gjennom bra program for å følge båtene på fjorden. Den eneste jobben man må ta er å kalibrere opp et kart du kan laste ned fra hjemmesiden til Shipplotter.

Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

I hektiske utvilkingsperioder blir ShipPlotter og nettsiden oppdatert flere ganger daglig. Send en forespørsel til support@shipplotter.com så får du nok en løsning på problemene skal du se.

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...