Jump to content

Poseidon til salgs?

Lars H.

Recommended Posts

Hei.

Jeg er jevnlig innom et annet interessant forum, skipsforum.net,

og der fant jeg en tråd startet av "vår" Poseidon med tittelen

POSEIDON kan komme for salg!

Hva i alle dager Jan, skal du selge Poseidon? :confused:

Lars H. :sailing:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Mnja du må ikke legge for meget i mine letbente kommentarer. Ingen påtar seg omsorgen for et verneverdig fartøy uten å vurdere svært grundig, vet De. I tilfelle måtte nok Rigsantiquaren forespørges om der var noget til hinder for påbygging av en Cognac-platform aktenom styrehuset. :wink:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

I tilfelle måtte nok Rigsantiquaren forespørges om der var noget til hinder for påbygging av en Cognac-platform aktenom styrehuset. :wink:

Grunnen til Poseidon skal selges er vel akkurat mangelen på Cognac-plattform.

De søvante herrer med det formål å anskaffe sig D5-sertificeringer, forventer, med rette, en anskuelig og rommelig styrehus for inntag av nevnte fludium.

Redigert av Krisida Magni (see edit history)

VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT nssr_logo.gif D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...