Lars H. Startet 5.Januar.2007 Del på Facebook Startet 5.Januar.2007 Hei. Jeg er jevnlig innom et annet interessant forum, skipsforum.net, og der fant jeg en tråd startet av "vår" Poseidon med tittelen POSEIDON kan komme for salg! Hva i alle dager Jan, skal du selge Poseidon? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Sabeltann Svart 6.Januar.2007 Del på Facebook Svart 6.Januar.2007 Poseidon vet hva han gjør! leste litt på de andre forumet og ser at han både tenker på gamle båtens ve og vel(og det er viktig!) samt har spennende tanker videre! Lykke til med valgets kval... Det er gøy og spennende og være i handle posisjon! Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 6.Januar.2007 Del på Facebook Svart 6.Januar.2007 Poseidon vil nok sørge for at "POSEIDON" får et godt og omsorgsfullt nytt hjem. Og man kan nok anta at han allerede straks etter innlegget på STP hadde minst en interessert kandidat på tråden. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Akult Svart 6.Januar.2007 Del på Facebook Svart 6.Januar.2007 Og man kan nok anta at han allerede straks etter innlegget på STP hadde minst en interessert kandidat på tråden. Ble dere enige om pris? Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 6.Januar.2007 Del på Facebook Svart 6.Januar.2007 Mnja du må ikke legge for meget i mine letbente kommentarer. Ingen påtar seg omsorgen for et verneverdig fartøy uten å vurdere svært grundig, vet De. I tilfelle måtte nok Rigsantiquaren forespørges om der var noget til hinder for påbygging av en Cognac-platform aktenom styrehuset. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Frivakten Svart 6.Januar.2007 Del på Facebook Svart 6.Januar.2007 (redigert) I tilfelle måtte nok Rigsantiquaren forespørges om der var noget til hinder for påbygging av en Cognac-platform aktenom styrehuset. Grunnen til Poseidon skal selges er vel akkurat mangelen på Cognac-plattform. De søvante herrer med det formål å anskaffe sig D5-sertificeringer, forventer, med rette, en anskuelig og rommelig styrehus for inntag av nevnte fludium. Redigert 6.Januar.2007 av Krisida Magni (see edit history) Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.