Amalie Startet 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2007 Hei, Jeg og en kamerat skal begge legge dørk (laminat fra Kombikraft?) i våre båter før sesongen. Vi er ikke spesielt trygge på egne evner og ønsker derfor å få kontakt med noen som kan være villig til å påta seg en slik jobb. Så jeg tenkte at det kanskje dette forumet kan være kilden til løsning. Det dreier seg om en Marex Suncruiser (27 fot) og en Tresfjord 32. De ligger hhv på land i Sande og på vann i Holmestrand i Vestfold. Er det noen som har tips eller kanskje selv er interessert er jeg takknemlig for svar eller IM om dette. Sitér dette innlegget _ Link to post
Sigurd Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Joda, kan altids legge noen kvm dørk.... står vel ikke på det. Er akkurat ferdig med å legge min egen. Prisen blir da at du/dere får ordna med feste og installerer vindgenerator med lader/varmeovn hos meg. Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Jeg la laminatdørk i fra combicraft i min marex 27 i 2003. Har du kjøpt plater eller har du kjøpt bare laminatet? Sitér dette innlegget Link to post
Amalie Svart 8.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Hei igjen. Vi har ikke kjøpt noe enda. Tenkte at det må gjøres i samråd med den som legger dørken. Men Combicraft har hatt de beste prisene på laminerte plater, ser det ut til. Sitér dette innlegget _ Link to post
M/B Shanty Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Hei igjen.Vi har ikke kjøpt noe enda. Tenkte at det må gjøres i samråd med den som legger dørken. Men Combicraft har hatt de beste prisene på laminerte plater, ser det ut til. Hvem fører disse platene? Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Mix Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Kontaktinformasjon: Combi Craft AS Gateadresse: Sogn Industrifelt Poststed: 3275 Svarstad Orgnr.: 819680752 Etableringsdato: 01.01.1970 Kommune: 0728 Lardal Fylke: Vestfold Telefon: 33155700 Telefax: 33155701 Epost: post@combicraft.no Bransjer: Møbelplater av tre, produksjon Virksomhetsbeskrivelse: Utvikling, produksjon og salg av baderomspanel og skjermveggsystemer basert på høytrykkslaminat og andre produkter med høytrykkslaminat Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 8.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2007 Hei igjen.Vi har ikke kjøpt noe enda. Tenkte at det må gjøres i samråd med den som legger dørken. Men Combicraft har hatt de beste prisene på laminerte plater, ser det ut til. Har du fått pris med innenforliggende kantlist i teak?? Det blir jo en 12 plater ca... på marex`n iallefall: Her er et bilde på hvordan det ble hos meg med laminat fra combicraft. Lagde allt selv, og om du vil kan jeg gi deg en pris på jobben. Sitér dette innlegget Link to post
Amalie Svart 9.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2007 Flott arbeid du har gjort der! Jeg har ikke tenkt på kantlist. Men forstår at det er et poeng for å beskytte kantene. Det er jo mange plater (lemmer) som kan flise seg opp i Marex'n. Jeg tok noen mål og kom frem til at vi snakker om ca. 10 kvm i alt. Jeg sender deg en IM så kan vi fortsette der. Sitér dette innlegget _ Link to post
Janee Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 (redigert) Har du fått pris med innenforliggende kantlist i teak?? Det blir jo en 12 plater ca... på marex`n iallefall:Her er et bilde på hvordan det ble hos meg med laminat fra combicraft. Lagde allt selv, og om du vil kan jeg gi deg en pris på jobben. Antar det var 15 eller 17mm plater du brukte her? Hvordan ble platene kappet? Det er vel ikke så lette å få dette fint uten ordentlig bordsag, eller? Redigert 25.Februar.2008 av Janee (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 25.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Februar.2008 Her ble det brukt 18 mm kryssfiner. Ble kappet på en justersag og en platesag. Sitér dette innlegget Link to post
snorken Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 innenforliggende kantlist i teak?? Hvordan ser den ut? Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 26.Februar.2008 Link til dette innlegget Svart 26.Februar.2008 Ja, du setter på kantlisten først, så kommer laminatet oppå....! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.