Ankermann Startet 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2007 (redigert) Hei! Er det noen som fraråder kjøp av KAD44 motorer fra VP i Fairline Targa eller Princess V båter? Er evt KAD300 mye "bedre" enn KAD44, eller spiller dette ingen rolle. Eller hva med KAD42/43 - er disse like bra? KAD44/300 har mer elektronikk som kan bli ødelagt... Det beste er vel D6, men disse står stort sett kun i de nye båtene :( Takker for synspunkter. Redigert 7.Januar.2007 av Ankermann (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 KAD42 bør du styre unna. Her har det vært en gjenganger med noen oljedyser som tetter seg med påfølgende skjæring. Dette ble imidlertid rettet på KAD43 (som er en av de store forskjellene på de). Men det er mulig å oppgradere KAD42 til 43 om så skulle være tilfelle. Ellers så kjenner jeg en som har hatt et par Squadron i 50 klassen, og han sverger til CAT. Klagde på at VP altid "svettet" litt, uansett hvor god den var. Under CAD motoren, kunne han legge dressen sin om han ønsket. Sitér dette innlegget Link to post
Ankermann Svart 7.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Hva gjøres på en slik oppgradering og hva koster noe slikt? Sitér dette innlegget Link to post
henboe Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Jeg har en 44 maskin, og kan ikke gjøre noe annet enn å skryte av den. Jeg er kjempefornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Jeg tror KAD44 er maskinen og gå for. Helst med så få timer som mulig. Det kan også være fordel med nyovehalte drev eller nye drev. Sitér dette innlegget Link to post
Larspo Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Hva gjøres på en slik oppgradering og hva koster noe slikt? Jeg er ikke helt sikker, men mener å ha lest at det er bytte av oljedyser, og at de nå kobles ETTER oljefilter isteden for før. I tillegg er det noe med eksosen eller innsuget om jeg ikke helt husker feil. Mener å ha lest om en pris på rundt 15.000 til 20.000 for et sett (+ jobb). Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Jeg er ikke helt sikker, men mener å ha lest at det er bytte av oljedyser, og at de nå kobles ETTER oljefilter isteden for før. I tillegg er det noe med eksosen eller innsuget om jeg ikke helt husker feil. Mener å ha lest om en pris på rundt 15.000 til 20.000 for et sett (+ jobb).Det er innsugingslyddemper for å dempe bråket fra kompressoren. Har hatt 42 og har 43 og kan bekrefte at det er en distinkt forskjell. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.