Chivas01 Startet 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2007 (redigert) Hallo , lurerpå om det er noen her som vet steder mann får kjøpt targabøyle i plast Redigert 7.Januar.2007 av Scand 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Det var nære på at denne nye tråden ble slettet uten varsel: Tittelen "Targabøyle ønskes" syntes å være en ren kjøpsannonse. :nono: Så ble det tittelendring isteden. Sitér dette innlegget Link to post
Chivas01 Svart 7.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 (redigert) Andreas skrev: Det var nære på at denne nye tråden ble slettet uten varsel: Tittelen "Targabøyle ønskes" syntes å være en ren kjøpsannonse. :nono: Så ble det tittelendring isteden.Det ble jo skrevet at jeg ønsker meg en ,og hvor får tak i en sånn en Redigert 7.Januar.2007 av Scand 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Jeg vurderer også en slik. Finnes de i universalutførelse, må man høre med båtprodusentene eller eventuelt lage selv? Har helst lyst på glassfiber, men hvis det ikke finnes å få tak i må jeg få laget i rør. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Scand 26 skrev: Det ble jo skrevet at jeg ønsker meg en ,og hvor får tak i en sånn en Ingen alvorlig sak TITTELEN var misvisende - så ut som en "ønskes kjøpt"-annonse Sitér dette innlegget Link to post
Chivas01 Svart 7.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Andreas skrev: Ingen alvorlig sak TITTELEN var misvisende - så ut som en "ønskes kjøpt"-annonse Ok, ble ikke sur heller jeg....... he he Sitér dette innlegget Link to post
Chivas01 Svart 7.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 EiriTo skrev: Jeg vurderer også en slik. Finnes de i universalutførelse, må man høre med båtprodusentene eller eventuelt lage selv?Har helst lyst på glassfiber, men hvis det ikke finnes å få tak i må jeg få laget i rør. Prøver å lete på nettet etter noen som lager sånne i glassfiber Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.