Ficher Startet 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Startet 7.Januar.2007 Løp og kjøp ...... http://norwegianwoodmodels.com/nor/butikk/baater/skomvaer_ii . Bilder ............ http://norwegianwoodmodels.com/nor/bildegalleri/skomvaer_ii * meget lett og bygge * garantert godt resultat *Ferdig formet skrog med detaljer. m.m Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Så heftig motorisert ut, la opp skikkelig sjø. ville nok helst hatt originalen Sitér dette innlegget Vaksinehistorie, forelesning om propaganda fra Free University of Toronto (kortversjon 6 min). Brosjyre Barnevaksiner. Link to post
Poseidon Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 SveinHa skrev: ..... ville nok helst hatt originalen Men da er du litt for sent ute..... Den heter nemlig nå Hans Hansson og etter å ha ligget mange uker i Stavanger gikk den like før jul til St. Malo for overlevering til nye eiere. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Skipper Worse Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 75-foterne er nok litt i største laget til bruk som fritidsfartøy vil jeg tro? Det skal jo håndteres... av og til alene, og. Da er noe som denne kanskje litt mer attraktivt: Dette er "TORUNGEN" -- en nydelig båt som blir meget godt tatt vare på. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Sabeltann Svart 7.Januar.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Poseidon skrev: Men da er du litt for sent ute.....Den heter nemlig nå Hans Hansson og etter å ha ligget mange uker i Stavanger gikk den like før jul til St. Malo for overlevering til nye eiere. Siste jeg så til den da den for ut byfjorden... Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 7.Januar.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Januar.2007 Flott Sabeltann. Fant ikke noe bilde av den nye skuta i Stavanger Aftenblad. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.